Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Så så var man full igen. Vad gör jag här? det är ju festival utanför fönstret. Omöjligt att spela in någon låt utan att få med creedence låtar i bakgrunden. 😄

Så nu postar jag en låt så där bara.

Eftersom det är en cover så lägger jag den inte på studios server. Det är ju inte förbjudet att länka till material vad jag fattat. Iofs så fattar jag inte mycket just nu.

PAAAARTY ON PARTY-RÄVAR.

(Jag har inga andra vänner därför är jag på forumet) eller nåt...

Annons
Postat

Helt uppriktigt så var det väl inte det bästa jag hört... stora delar av låten låter i mina öron alldeles för mycket fetkvantifierad midi. Å andra sidan så skulle dte kanske bli något intressant om du filade bort just det, med din lite nervösa ångestsångsnerv. För mig är det något som kunde bli så mycket mer än originalet men som inte är det just nu.

Postat

Tyvärr så gäller det även länkat material

När du postar demolåtar på forumet, ska det vara dina egna och inte en cover på någon utgiven låt. Anledningen är att coverlåtar ska "Stimmas". Alla eventuella samplingar som används måste vara "clearade" (friköpta) för att få göras offentligt, vilket gör att vi även generellt sett säger nej till remixer. Detta oavsett om det ligger på forumets egen server, eller länkas till från andra servers.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.