Mallan Postat 29 juli 2006 Postat 29 juli 2006 OM MIG: Jag heter Malin, bor i STHLMs området. Musiken är min livlina här i världen. Jag har hållt på med musik sen jag var liten. Typisk allätare. Min studiomusiker-/scenframställnings lärare på gymnasiet sa alltid: "Den som inte kan lyssna på all musik, va fan ska han va musiker för?" och så tvingade han oss att mixa dansband och britney spears och sånt. Så vi blev liksom tvingade att lyssna äen på sånt vi inte ville, vilket faktiskt var väldigt nyttigt. Jag har mina rötter i den klassiska musiken via tvärflöjtspelande och i den klassiska pop/rock genren via min sång. På gymnasiet blev det mer och mer jazz/fusion och blues jam och en hel del vis/folkmusik- tolkningar. Jag är även inne en hel på cirkusmusik men det som gäller mest är: MUSIKAL/SHOW eftersom jag är under utbilning. Jag går för tillfället på Kulturamas YK Musikalutbildning i stockholm och ska till hösten börja mitt andra år. INSTRUMENT: Sång Brukspiano (självlärd) Tvärflöjt (sedan 11 års ålder) [+ lite traversflöjt och lite altflöjt] Saxofon (alt och sopran) Percussions (om nödvändigt)
KillwithSkill Postat 29 juli 2006 Postat 29 juli 2006 En tjej som spelar tvärflöjt, finns det nåt vackrare?! 😱 Hej, välkommen!
Emil Postat 29 juli 2006 Postat 29 juli 2006 Hej hej! Om du gillar cirkusmusik och rock så måste du kolla in norska Kaizers Orchestra, sjukt bra band.
tbruce Postat 29 juli 2006 Postat 29 juli 2006 Välkommen hit! En tjej som spelar tvärflöjt, finns det nåt vackrare?! 😱 Hmm, en tjej som spelar trummor? 😉
Moberg Postat 29 juli 2006 Postat 29 juli 2006 Du nämnde allt utan Hårdrock! 😉 ....Allätare...okej...Välkommen då 😱
Emil Postat 29 juli 2006 Postat 29 juli 2006 Välkommen hit! En tjej som spelar tvärflöjt, finns det nåt vackrare?! 😱 Hmm, en tjej som spelar trummor? 😎 Mitt ex lirade trummor, vi lirade ihop ett par gånger dessutom. Blev iofs mer hångel i replokalen än spel 😉
ThomasJ Postat 30 juli 2006 Postat 30 juli 2006 Välkommen! "Den som inte kan lyssna på all musik, va fan ska han va musiker för?" det var ord det!😉
djonas Postat 30 juli 2006 Postat 30 juli 2006 Välkommen hit! Ser fram emot att höra dina alster om du lägger upp nåt här. 😉 Mvh / djonas
Fredrik Karlsson Postat 30 juli 2006 Postat 30 juli 2006 Kul med Musikal (eftersom jag är en föredetta regissör, producent, rollinnehavare i musikal sammanhang). Jag älskar tvärflöjt (kan kanske övertala dig nån gång att lira på nån inspelning som passar 😉 ). Så välkommen!
Mallan Postat 30 juli 2006 Trådstartare Postat 30 juli 2006 Du nämnde allt utan Hårdrock! 😄....Allätare...okej...Välkommen då 😆 lol Hårdrock/Metal ingår lätt i min "lyssning".
Mallan Postat 30 juli 2006 Trådstartare Postat 30 juli 2006 Kul med Musikal (eftersom jag är en föredetta regissör, producent, rollinnehavare i musikal sammanhang). Jag älskar tvärflöjt (kan kanske övertala dig nån gång att lira på nån inspelning som passar 😆. Så välkommen! Vad roligt! (trodde att jag var den enda musikal"freaken" här. =P
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 30 juli 2006 Postat 30 juli 2006 (redigerat) En tjej som spelar tvärflöjt, finns det nåt vackrare?! En tjej som spelar tvärflöjt i solnedgången? .. i slowmotion? .. i ett lummigt bergslandskap i provence? .. i långsam panorering över till en afrikansk flicka och en svensk pojke som håller hand? * plats för känslosamma suckar * Redigerat 30 juli 2006 av maxmaxmax
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.