Tokai Postat 29 juli 2006 Postat 29 juli 2006 (redigerat) LÅTNAMN: ARTIST/GRUPP: GENRE: LÅTLÄNGD: KOMPOSITÖR: PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv) STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen) ( LÅTLÄNK:) Ingen riktig sång. Bättre än ingenting Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 30 juli 2006 av Lundin
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 29 juli 2006 Postat 29 juli 2006 Riktigt kasst! Så en femma, för något så här genuint dåligt var det länge sedan jag hörde. ärligt.
Harmonica mike Postat 30 juli 2006 Postat 30 juli 2006 Tjena. Tja det låter helt klart annorlunda,men ,lite enformigt...jobba på med den här,sjung lite mer dra ned på den enerverande synten(det låter som om den är ute och cyklar ibland) så kanske det kan bli nåt! Mvh Harmonica mike
P-O Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Tjena.Tja det låter helt klart annorlunda,men ,lite enformigt...jobba på med den här,sjung lite mer dra ned på den enerverande synten(det låter som om den är ute och cyklar ibland) så kanske det kan bli nåt! Mvh Harmonica mike Håller med dej Harmonica det är nog vad jag också tycker som du skriver som sagt fortsätt jobba på den, en riktig sång än bara baby baby lite för tradigt. 🙂
eversound Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Jag tycker fan i mej att detta var kalasbra!!! Men inte bra som i att jag skulle vilja ha en skiva med det. Utan bara jäkligt kul och annorlunda...
djonas Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Hmm.... 😱 Lite enformigt kanske men ganska roligt att lyssna på. 😆 Mvh / djonas
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.