nikk (oregistrerad) Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Tja! Tänkte införskaffa mig i EZDrummer. Men jag har en fråga till dom som redan köpt det: Kan man använda det på två datorer? Ja menar man vill ju inte köpa det två ggr bara för att kunna använda det på min vanliga å på min bärbara dator... Blir väl kanske inte svettigt dyrt men ändå.../MVH Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 (redigerat) Tja! Tänkte införskaffa mig i EZDrummer. Men jag har en fråga till dom som redan köpt det: Kan man använda det på två datorer? Ja menar man vill ju inte köpa det två ggr bara för att kunna använda det på min vanliga å på min bärbara dator... Blir väl kanske inte svettigt dyrt men ändå.../MVH Man får använda det på två datorer ja men inte fler. Om man inte köper ett till förståss för då får man ju använda det på fyra datorer. Redigerat 29 juli 2006 av DrHans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Finito Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 köp ett, annvänd det på fast 10 st datorer. tillverkaren vill inte detta men det är fullt möjligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nikk (oregistrerad) Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Ok, va skönt! Men om jag senare köper en ny dator för att byta ut min stationära som man får göra med 3 års intervaller typ.lol... Måste man köpa igen då eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Finito Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Ok, va skönt! Men om jag senare köper en ny dator för att byta ut min stationära som man får göra med 3 års intervaller typ.lol... Måste man köpa igen då eller? Nej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Ok, va skönt! Men om jag senare köper en ny dator för att byta ut min stationära som man får göra med 3 års intervaller typ.lol... Måste man köpa igen då eller? Nej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Finito Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Nej ggr 2 LoL 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nikk (oregistrerad) Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Ok, Då beställer jag det nu!!!!!!!!!!! Verkar va bra, ialla fall om man läser det ni på forumet tycker om det... Jag ska göra typ hårdrock och hoppas dom smälter in i mixarna/MVH Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Ok, Då beställer jag det nu!!!!!!!!!!!Verkar va bra, ialla fall om man läser det ni på forumet tycker om det... Jag ska göra typ hårdrock och hoppas dom smälter in i mixarna/MVH Det kommer en ezx update (dfh) om ca två månader. Kolla in på toontrack.com Jag har två låtar som använder det befintliga pop/rock kitet i demo avdelningen. Skall leta upp dom åt dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Som jag lovade En låt Å en till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.