Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

LÅTNAMN: Det är kört

ARTIST/GRUPP: Monsarl

GENRE: Trance typ

LÅTLÄNGD: 2:20

KOMPOSITÖR: Jag

PRODUCENT: Jag

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: mp3

STORLEK: 2,14mb

STATUS: hmm

Ladde ihop den här låten för ett par dagar sen i flstudio..

Kvaliten på mp3:an är skit jo, Men vad tycks om melodin? 😛

dock fattas cymbaler och dylikt ennu 😆

Monsarl___Det__r_K_rt.mp3

Annons
Postat

Ska du inte posta några trådar till, så du kanske får ännu mer kommentarer? 😛

Postat

okey.. gillar ljudet på leaden, melodin är väl helt okey. Skitsamma vilken genre det är men det är då rakt inte trance.. Sunth kanske? Smaksa på med ett par sköna ner pitchade röster som säger nått snuskigt eller brutalt. Låter lite som att du vil göra psytrance men int eriktigt vet hur .. Fast jag kanske har fel, deu vill kanske att det skall låta såhär. Om det är så sär säger jag bara : Go for it!

Postat

JO ASSÅ

Det var inte meningen att det sku bli så!

Mitt internet käppar och när jag gjorde tråd så trodde jag att det inte blev sådär!!! 😛😆😄

Postat
okey.. gillar ljudet på leaden, melodin är väl helt okey. Skitsamma vilken genre det är men det är då rakt inte trance.. Sunth kanske? Smaksa på med ett par sköna ner pitchade röster som säger nått snuskigt eller brutalt. Låter lite som att du vil göra psytrance men int eriktigt vet hur .. Fast jag kanske har fel, deu vill kanske att det skall låta såhär. Om det är så sär säger jag bara : Go for it!

jadu jo. heh. det bara flög i mig nånting så gjorde jag nånting helt annorlunda än vanligt!

Det blev vad det blev 😛

Postat

Mycket flummig trance! helt klart annorlunda stil, tycker leadljudet e lite högt. skulle kanske va skönare om den va mer mjuk. Låten kommer aldrig riktigt igång heller, mer bass och ett takfast trum-beat gör nog susen

Postat (redigerat)

som jag skrev i andra tråden som blidde bortagen:

Detta är mer synth än trance. Det fins MASSAOR kvar att göra innan detta är färdigtnog att kallas en låt! säger inte ett det är dålgt, du har hittat snygga ljud osv, men för fasiken, jobbavidare. övning ger färdighet:)

Redigerat av Lådan
Postat
som jag skrev i andra tråden som blidde bortagen:

Detta är mer synth än trance. Det fins MASSAOR kvar att göra innan detta är färdigtnog att kallas en låt! säger inte ett det är dålgt, du har hittat snygga ljud osv, men för fasiken, jobbavidare. övning ger färdighet:)

Jodå, det var bara den melodi jag har där jag ville ha kritik om!

det är långt färdigt det vet jag, har aldrigt sagt det är det heller! 😏

Postat

Är du säker på att du fick med hela låten? den är ju klippt i slutet. Har själv råkat ut för att hela låten inte kom med, så jag fick ladda upp den igen, sen funkade det.

Lyssnat själv?

Postat

Okey..slog ihop ytterligare en tråd med samma innehåll..så tråden kanske är flummig overall...orkade inte redigera det som skrivits.

Har inte lyssnat på låten.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.