Xavio (oregistrerad) Postat 29 juli 2006 Postat 29 juli 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Patterns ARTIST/GRUPP: Xavio GENRE: Psytrance LÅTLÄNGD: 1:36 EV. MEDVERKANDE: Rawbite (tack för hjälpen) INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 2.19 mb STATUS: Beta 0.6 Uppdatering: Omarangerat avsevärt bättre enligt mig 😠 Xavio___Patterns__Beta_0.6_.mp3 Redigerat 9 augusti 2006 av Xavio
shiny1 Postat 29 juli 2006 Postat 29 juli 2006 Den va faktiskt soft, skulle kunna bli nått! men rätt kort änsålänge 😉 lite väl hård kick kanske, vet att psy hard grymt hårda kickar, men gjorde nästan ont i öronen av den kicken i mina lurar
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Postat 29 juli 2006 maffigt. tycker inte alls at kicken är för kraftig, den skall vara så! jobbapå detta kan bli snyggt. Om jag skulle få önska fritt skulle detta spår bli något som man aldrig hört inom denna genre tidigare. typ våga taut svängarna om du hajjar vad jag menar! Pece!
newform Postat 29 juli 2006 Postat 29 juli 2006 hehe lite kort va? 😉 baktaktshihat mer diskantig. sen finns de ju inte så mkt mer o säga, kicken är bra, hihaten är ok, antar att du vill ha det så. ganska vanligt grundkomp
Xavio (oregistrerad) Postat 29 juli 2006 Postat 29 juli 2006 Seriöst !? 😉 Lät de så himla bra ? 😛 Tackar !! Ska bygga vidare på de då antar jag 🙂 Men nån som har nån ide vad man skulle kunna klämma in för melodislinga? Och sen får jag la komplettera med lite bakgrundsljud osv ^^
DjRymd Postat 29 juli 2006 Postat 29 juli 2006 Trummor och bas.. sen är det inte så mycket mer.. 5 minuter i FL typ.
Xavio (oregistrerad) Postat 30 juli 2006 Postat 30 juli 2006 Trummor och bas.. sen är det inte så mycket mer.. 5 minuter i FL typ. Jovisst, Fruity e ju lite enklare, och jag kan inte så mycket.. vilket hittils resulterar i det här när jag sätter mig med Reason.. Uppdaterad fil !
Krokodil Postat 30 juli 2006 Postat 30 juli 2006 Låter bra. Men. 😎 Jag diggar inte riktigt synthen du använder. Men det är ju bara jag då. Sen skulle de va kul om du laborerade med basen lite mer, den tröskar i det samma hela tiden. Men det kanske du redan tänkt på.
Xavio (oregistrerad) Postat 30 juli 2006 Postat 30 juli 2006 Låter bra. Men. 😳 Jag diggar inte riktigt synthen du använder. Men det är ju bara jag då. Sen skulle de va kul om du laborerade med basen lite mer, den tröskar i det samma hela tiden. Men det kanske du redan tänkt på. UPPDATERING! Och där fick du din varierade bas 😳
Xavio (oregistrerad) Postat 2 augusti 2006 Postat 2 augusti 2006 Uppdatering. Har arangerat om basen och kicken lite. Lagt till en inverterad kick och en cymbal för helhetens skull...
SLC-trax Postat 2 augusti 2006 Postat 2 augusti 2006 Bra grund att jobba på, fet kick. Melodin var inte så spännande kanske och det behövs mer fantasi/variation i arret, men det kanske kommer längre fram. Du behöver göra nåt med leadsynthen också, den är för snäll.
Krokodil Postat 2 augusti 2006 Postat 2 augusti 2006 Nu låter det jävligt grymt, om jag får uttrycka mig så 😮
Xavio (oregistrerad) Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 (redigerat) Nu låter det jävligt grymt, om jag får uttrycka mig så 😳 Tackar 🙂 Och nu vart de uppdaterat igen! Säg till ifall ni stör er på små uppdateringar! Xavio___Patterns__Beta_0.6_.mp3 Redigerat 5 augusti 2006 av Xavio
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.