ThomasJ Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Hurra hurra! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Grattis! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Undrar om någon snäll stjäl har skänkt en synth dagen till ära 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Ett fyrfaldigt leve för Neko! Han leve! HURRA! HURRA! HURRA! HURRAAAAAAAAAAAAAAAA! 🙂 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Tackar! Nej ingen har köpt en synth till mig (tyvärr), men det är ju fritt fram för alla!. Däremot har jag fått en massa pengar som jag bland annat tänkte lägga på en kamera. Inget studio relaterat för dessa pengar faktiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Congrats! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Tackar! Nej ingen har köpt en synth till mig (tyvärr), men det är ju fritt fram för alla!. Däremot har jag fått en massa pengar som jag bland annat tänkte lägga på en kamera. Inget studio relaterat för dessa pengar faktiskt. Fotografering är en mycket givande hobby! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 29 juli 2006 Tackar! Nej ingen har köpt en synth till mig (tyvärr), men det är ju fritt fram för alla!. Däremot har jag fått en massa pengar som jag bland annat tänkte lägga på en kamera. Inget studio relaterat för dessa pengar faktiskt. Fotografering är en mycket givande hobby! ja som fan.. så jääävla skojjigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 29 juli 2006 skulle du bott i sthlm kunde du ätit middag HÄR' Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Happy Bööörthday! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Grattis, bjussar par runda oktaver tårta... 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dreamtones Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Grattis fan 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Happy Bööörthday! 😆 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 (redigerat) Trevligt med fler gratulationer. Spenderat dagen väldigt slappt med flickvännen och en nära vän. Mest njutit av sommaren egentligen. Köpt kamera, badat och gått på bio. 😲 PS: Diggar partyhunden Redigerat 29 juli 2006 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Trevligt! 😎 Hur gammal blir du? Vad köpte du för kamera? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Gratis! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Gratis! 😳 Känner man sig inte lite billig då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Gratis! 😄 Känner man sig inte lite billig då? Jag stavar fel och skyller det på att jag inte är svensk 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.