Martin Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 (redigerat) *redigerat av admin* Redigerat 11 december 2013 av Martin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Studios mixövning 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Henrik Andersson Vogel Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Lyssna på mycket plattor vet jag. Men vad ska man mixa om man inte har någont att mixa? (: Eh...du håller på med musikinspelning men har inget att mixa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Kolla denna tråd, killen säger själv att det är en mixövning och ska ingenstans. Om du ber snällt så kanske du kan få låna några spår av den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Martin Postat 29 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 29 juli 2006 (redigerat) *redigerat av admin* Redigerat 11 december 2013 av Martin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JimmyN Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Lyssna på mycket plattor vet jag. Men vad ska man mixa om man inte har någont att mixa? (: Eh...du håller på med musikinspelning men har inget att mixa? Gör jag med ungefär. Blir allt för sällan som jag får tag på några musiker =D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik Karlsson Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Lyssna på mycket plattor vet jag. Men vad ska man mixa om man inte har någont att mixa? (: Eh...du håller på med musikinspelning men har inget att mixa? Gör jag med ungefär. Blir allt för sällan som jag får tag på några musiker =D Måste finnas massor med folk här som hade tyckt det varit roligt med alternativa mixar på sina alster (de har ju inget att förlora om det inte kostar något). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.