Midori Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 tur att jag inte avslutade mitt konto här, för jag har saknat forumet faktiskt 😎..har inte varit här på månader, men nu tog jag en sväng förbi!..För att uppdatera lite..jag väntar en bebis, som kommer om 10 veckor, så sen lär jag ha ganska så fullt upp, men ville bara säga hej till alla i alla fall! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Hej! Vi har saknat dig! O ett stort GRATTIS till den lille! Skall själv snart bli ja, int pappa, men morbror:D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 28 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 28 juli 2006 Jaaa man grattis! =)..vad roligt och tack så mycket! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 vet du om det blir en hona eller hane? har ni/du nått sött namn till den blivande forumligisten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Grattis grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 28 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 28 juli 2006 vet du om det blir en hona eller hane? har ni/du nått sött namn till den blivande forumligisten? vi vet inte om det blir en tjej eller pojk, är mer spännande sen när den kommer ut..namn vet vi inte heller...men det kommer inte bli något vanligt i alla fall ..och inte något för ovanligt heller för den delen 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Välkommen hit igen! Och grattis till bebben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 28 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 28 juli 2006 Grattis grattis! TANX=) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 28 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 28 juli 2006 Välkommen hit igen! Och grattis till bebben Tack så mycket.. =)...jag har faktiskt börjat ta upp musiken lite smått igen...idag spelade jag in sång på en cover, och jag har inte spelat in musik knappt på flera månader...fått tillbax stinget 😎..bebben verkar gilla när jag sjunger..det sparkas o har sig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Grattis till ungen! Och ge grabben/tjejen ett konto här på Studio på hans/hennes 1-årsdag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 tur att jag inte avslutade mitt konto här, för jag har saknat forumet faktiskt 😎..har inte varit här på månader, men nu tog jag en sväng förbi!..För att uppdatera lite..jag väntar en bebis, som kommer om 10 veckor, så sen lär jag ha ganska så fullt upp, men ville bara säga hej till alla i alla fall! trevligt. du säger väl till om du behöver barnvakt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 28 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 28 juli 2006 tur att jag inte avslutade mitt konto här, för jag har saknat forumet faktiskt 😎..har inte varit här på månader, men nu tog jag en sväng förbi!..För att uppdatera lite..jag väntar en bebis, som kommer om 10 veckor, så sen lär jag ha ganska så fullt upp, men ville bara säga hej till alla i alla fall! trevligt. du säger väl till om du behöver barnvakt. ha ha ha!!!ja självklart 😎😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Välkommen... och grattis till knodden! Fick en själv för 11 månader sedan men den skräckblandade förtjusningen sitter kvar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 28 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 28 juli 2006 Välkommen... och grattis till knodden! Fick en själv för 11 månader sedan men den skräckblandade förtjusningen sitter kvar! GRATTIS! vad kul o höra.. =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Hej! Vi har saknat dig! O ett stort GRATTIS till den lille! Skall själv snart bli ja, int pappa, men morbror:D Åh, där höll jag på att få en chock 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 29 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 29 juli 2006 Hej! Vi har saknat dig! O ett stort GRATTIS till den lille! Skall själv snart bli ja, int pappa, men morbror:D Åh, där höll jag på att få en chock 😎 ha ha ha ! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Du får posta nått du spelatin på seanaste:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 29 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 29 juli 2006 Du får posta nått du spelatin på seanaste:P ja jag får göra det...ska hitta nån bara som kan mixa min röst 😄 ...eftersom jag har en liten tendens att delaya ner hela låten 😎 ...men när jag har fixat den, så som jag vill ha den..så ska jag lägga upp den.. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Du får posta nått du spelatin på seanaste:P ja jag får göra det...ska hitta nån bara som kan mixa min röst 😠 ...eftersom jag har en liten tendens att delaya ner hela låten 😆 ...men när jag har fixat den, så som jag vill ha den..så ska jag lägga upp den.. 😄 coolt.. doitdoit:D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Finito Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Kul. Jag ska själv bli pappa om ca 10 veckor 😆 beräknad tid 27.9 😠 spännande saker frammför. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 29 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 29 juli 2006 Kul. Jag ska själv bli pappa om ca 10 veckor 🙂beräknad tid 27.9 🙂 spännande saker frammför. men vad skooj 🙂.. min lille är beräknad till den 5 oktober, men jag är sääker på att den kommer komma tidigare...Typ någon vecka innan eller så...Bara något jag känner på mig...vill får la se 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Finito Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Kul. Jag ska själv bli pappa om ca 10 veckor 🙂beräknad tid 27.9 🙂 spännande saker frammför. men vad skooj 🙂.. min lille är beräknad till den 5 oktober, men jag är sääker på att den kommer komma tidigare...Typ någon vecka innan eller så...Bara något jag känner på mig...vill får la se 😎 Min flickvänn tror också att de kommer 1vecka förtidigt typ 😎 Vårt barn har namnet loppan ännu, vet int om det är pojke eller flicka ännu 🙂 Spännande spännande! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Kul. Jag ska själv bli pappa om ca 10 veckor 🙂beräknad tid 27.9 🙂 spännande saker frammför. men vad skooj 🙂.. min lille är beräknad till den 5 oktober, men jag är sääker på att den kommer komma tidigare...Typ någon vecka innan eller så...Bara något jag känner på mig...vill får la se 😎 Min flickvänn tror också att de kommer 1vecka förtidigt typ 😎 Vårt barn har namnet loppan ännu, vet int om det är pojke eller flicka ännu 🙂 Spännande spännande! 🙂 som en trogen Ableton andvändare måste jag säg att namnet loppan är ett br anamn.. men tycker ändå att loopen är bättre:s hahha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 som en trogen Ableton andvändare måste jag säg att namnet loppan är ett br anamn.. men tycker ändå att loopen är bättre:shahha Lova mig att du aldrig skaffar barn, Lådan 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 som en trogen Ableton andvändare måste jag säg att namnet loppan är ett br anamn.. men tycker ändå att loopen är bättre:shahha Lova mig att du aldrig skaffar barn, Lådan 🙂 tyvär.. kan inte lova det.. Kanske skall döpa mitt kommande barn till Operator eller Ableton! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 30 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 30 juli 2006 Kul. Jag ska själv bli pappa om ca 10 veckor 🙂beräknad tid 27.9 😄 spännande saker frammför. men vad skooj 🙂.. min lille är beräknad till den 5 oktober, men jag är sääker på att den kommer komma tidigare...Typ någon vecka innan eller så...Bara något jag känner på mig...vill får la se 🙂 Min flickvänn tror också att de kommer 1vecka förtidigt typ 🙂 Vårt barn har namnet loppan ännu, vet int om det är pojke eller flicka ännu 🙂 Spännande spännande! 😳 hehe loppan jaa 🙂...våran kallas bebben inget annat än så länge...det är fan lite läskigt det där med förlossning och grejjer...Är din flickvän något orolig över det än?Ju mer man läser, ju värre blir det tycker jag...ojoj! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 grattis 😆 för jag föreslå ett flicknamn: Leonella så skulle våran förstfödde heta om det blev en tjej men det blev en Christofer istället (som härjar runt här på forumet 😄 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Finito Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Kul. Jag ska själv bli pappa om ca 10 veckor 🙁beräknad tid 27.9 😄 spännande saker frammför. men vad skooj 🙂.. min lille är beräknad till den 5 oktober, men jag är sääker på att den kommer komma tidigare...Typ någon vecka innan eller så...Bara något jag känner på mig...vill får la se 🙂 Min flickvänn tror också att de kommer 1vecka förtidigt typ 🙂 Vårt barn har namnet loppan ännu, vet int om det är pojke eller flicka ännu 🙂 Spännande spännande! 😆 hehe loppan jaa 🙂...våran kallas bebben inget annat än så länge...det är fan lite läskigt det där med förlossning och grejjer...Är din flickvän något orolig över det än?Ju mer man läser, ju värre blir det tycker jag...ojoj! 😄 Jo hon börjar nog bli små nervös över förlossningen, det börjar jag också faktist 😎 Men ser nog framm emot att få träffa loppan o se va det är för liten filur som sparkar omkring sig i min flickväns mage 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Kul. Jag ska själv bli pappa om ca 10 veckor 🙂beräknad tid 27.9 😄 spännande saker frammför. men vad skooj 🙂.. min lille är beräknad till den 5 oktober, men jag är sääker på att den kommer komma tidigare...Typ någon vecka innan eller så...Bara något jag känner på mig...vill får la se 🙂 Min flickvänn tror också att de kommer 1vecka förtidigt typ 🙂 Vårt barn har namnet loppan ännu, vet int om det är pojke eller flicka ännu 🙂 Spännande spännande! 😄 hehe loppan jaa 🙂...våran kallas bebben inget annat än så länge...det är fan lite läskigt det där med förlossning och grejjer...Är din flickvän något orolig över det än?Ju mer man läser, ju värre blir det tycker jag...ojoj! 😎 När vi skulle få vårat första barn trodde jag att jag var väl förberedd, men ack va jag bedrog mej... Men sicken känsla när man ser bebben och får hålla den i famnen... 🙁 Det finns verkligen inget som slår det... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 GRATTIS!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.