Twilight_Zound Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Letar febrilt efter detta spår men hittar INGEN info överhuvudtaget... Någon av er ÄLDRE rävar som känner till den och vet var på NÄTET man kan finna den...?? Edit: Var det Lorie/Laurie Andersson eller nån annan...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 28 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 28 juli 2006 FOUND IT Hon heter ju Laurie Anderson inte med 2 ss som jag skrivit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 28 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 28 juli 2006 O Superman Lyssna och njut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 28 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 28 juli 2006 Hittade en massa andra ursköna spår med denna dam... Kalasbra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 OK, jag trodde du var ute efter den här (Celi Bee and the Buzzy Bunch, smaka på det bandnamnet): Your browser does not support the HTML5 audio tag Ljuva 70-tal 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 jag har lyckats undvika andersons "oh superman" under några år och även om jag förstår varför den är kult. så är det nog en av de sista låtar jag skulle lyssna på frivilligt; ett maniskt flämtande och en robotröst. hammagrellas länk svänger det ju däremot rejält om. kanske dags att damma av kråsskjortan ikväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 haha, den där är ju med i nile city. Saknar garfield i videon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Laurie Anderson gjorde flera bra album på 80-talet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Fasen vilken skön låt. 😎 Hammagrellas länk var inte heller så tokig, tycker den liksom skriker om att den vill bli samplad. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey Zwei Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Hon är numera sambo med Lou Reed. Han kliar lite gitarr på hennes senaste alster. Det finns en rätt så cool bok av henne som jag så klart har glömt namnet på, men den finns på ett bibliotek med självaktning i er närhet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.