wikked Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 (redigerat) Tjena tjena vet inte om det räknas demo eller test men jag lekte lite med homer simpsons röst när han säger where is the anykey 😄 och vipps så lät det alien och la till lite ljud.. Your browser does not support the HTML5 audio tag jag såg att man kunde göra om rösten i sample funktionen 🙂 Va säger ni låter det lite spaceit 🙂.. en hel låt kommer snart jag lovar skall bara kämpa och orka på den 🙂.. LÅTNAMN: homer ARTIST/: wikked GENRE: space vocie LÅTLÄNGD: 0:37 KOMPOSITÖR: wikked // Johan PRODUCENT: wikked // Johan MEDVERKANDE: Homer simpsons 🙂 ps första grejjen uppladdad och postad här sorry ifall man inte får ha den här 🙂. Redigerat 28 juli 2006 av wikked
josie87 Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 väldigt bra homerreplik! vad var anledningen till detta då? 😄
wikked Postat 28 juli 2006 Trådstartare Postat 28 juli 2006 väldigt bra homerreplik! vad var anledningen till detta då? 😛 han säger to start press any key, where is the anykey så det har homer med att gjöra.. Lyssna lite nogrant så hör du..
josie87 Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 ja, jag hörde, från "king size homer" från säsong 7 också 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.