Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

LÅTNAMN:Love wont suit us old

* GENRE:Pop

* LÅTLÄNGD:2:50

* KOMPOSITÖR:Christian Lundgren/Woody

* PRODUCENT:

* EV. MEDVERKANDE:Woody

* INSPELNINGSÅR:2005

* FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv)

* STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) 3.2 Mb

* STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen)

(

19_Love_wont_suit_us_old.mp3

Annons
Postat

tjusigt och din röst passar till låten på något sätt.

försök att sälja en del av reverbet på blocket eller nått, för så här mycket behöver inte ens thorleifs.

Postat

Det är standardsvar noterar jag,ge fan i reverbet Lundgren 😄

Tack för tipsen,de är värt mycket för mig.

Postat (redigerat)

Jag gillar reverbet och att sången låter lite falskt ibland, låten är riktigt bra och texten är hyfsad, riktigt bra jobbat 🙂

Redigerat av boudo
Postat

Jag gillade det! :rolleyes: Kan hålla med att det att hade inte varit fel att dra ner lite på reverbet men jag kan tänka att du vill ha nån slags livkänsla över det.

Postat

Jag älskar för att du gör det här. Det är sånt som jag velat göra men varit för feg för. "Honey, don´t you worrie..."

Att bara låta den ohämmade knyckarglädjen blomma ut är underbart

Reverb är om balsam - ...honey?

maxmaxmax (oregistrerad)
Postat

Diggar den här framför Geography, den andra låten jag lyssnade på. Särskilt basgångarna.

"But if a kiss" - den början är finfin. Känslosam.

Bra text den här gången också, äkta och uppriktig.

Den största behållningen tycker jag är ert låtskriveri. Bättre låtskriveri än inspelningsteknik, och det skänker trovärdighet i mina öron. Behåll reverbet. Ser fram emot nästa låt. kjam

Och så gillar jag din röst, du sjunger bra.

Postat
försök att sälja en del av reverbet på blocket eller nått, för så här mycket behöver inte ens thorleifs.

😉

Fin låt, håller nog med max3 om att låtskriveriet är bättre än produktion och inspelning. Låter mysigt. 😄

Postat

Tjena Lundgren.

Små mysigt det här också..

Reverbet,nja minska! Sång tekniken,den bär bra här(finns nån sur ton) det beror mest på att du byter sång teknik på det låga partiet.Träna skarvarna mellan din ljusa röst och den mörka.Till den mörka delen så behöver du bara trycka till med magstöd.Det är allt.

Låten som helhet: BRA! Snyggt gitar lir!

Mvh

Harmonica mike

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.