Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

hejsan.

här kommer en liten skön låt. kommentera gärna!

* LÅTNAMN: Learn this game

* ARTIST/GRUPP: Josef Melin

* KOMPOSITÖR: Josef Melin

* PRODUCENT: josef melin

* INSPELNINGSÅR: 2006

/jos

Redigerat av josie87
Annons
Postat

jo detta var rätt mysigt måse jag säga. Låter lite lågbudget, men det är ju det som gör detta spår så skönt.

btw, bifoga mp3an istället för att länka

Postat

Yess! Detta är bra! Låten är jättebra. Men, själva ljudet och produktionen tippar lite.

Den här låten förtjänar verkligen ett bra ljud och bra prodd. :rolleyes:

Postat
Yess! Detta är bra! Låten är jättebra. Men, själva ljudet och produktionen tippar lite.

Den här låten förtjänar verkligen ett bra ljud och bra prodd. :rolleyes:

Word!

Postat

ja, detta var min första i min trilogi, och det kan man nog höra kanske

tack för kommentarer

Postat

helt klart nice! men instämmer också med dana, lite cleanre ljud o sånt hade gjort susen... vilket program använder du?

Postat

Syntar och sånt låter väl sjysst på sitt sätt, men trummorna skulle då helt klart må bra av en genomkörare. Lite tråkiga ljud, och rätt stela på ett sätt som jag inte tycker passar med låten. Sången borde få komma fram mer i mixen, även om den passar att ligga långt bak.

Postat

trummorna kan jag hålla med om, men jag har inget bra trumprogram som passar för detta, även om jag skulle få kunna få det att låta bättre med groove agent. har du nåt förslag?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.