josie87 Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 (redigerat) hejsan. här kommer en liten skön låt. kommentera gärna! * LÅTNAMN: Learn this game * ARTIST/GRUPP: Josef Melin * KOMPOSITÖR: Josef Melin * PRODUCENT: josef melin * INSPELNINGSÅR: 2006 Your browser does not support the HTML5 audio tag /jos Redigerat 28 juli 2006 av josie87
ThomasJ Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 jo detta var rätt mysigt måse jag säga. Låter lite lågbudget, men det är ju det som gör detta spår så skönt. btw, bifoga mp3an istället för att länka
josie87 Postat 28 juli 2006 Trådstartare Postat 28 juli 2006 http://www.freewebtown.com/ermine ett par låtar till där...
ThomasJ Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 Keeps Me Dry From Raindrops var ju snygg.. men det låter lite väl mkt MIDI om det på nå vis:P
Danabacken Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 Yess! Detta är bra! Låten är jättebra. Men, själva ljudet och produktionen tippar lite. Den här låten förtjänar verkligen ett bra ljud och bra prodd.
ThomasJ Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 Yess! Detta är bra! Låten är jättebra. Men, själva ljudet och produktionen tippar lite. Den här låten förtjänar verkligen ett bra ljud och bra prodd. Word!
josie87 Postat 28 juli 2006 Trådstartare Postat 28 juli 2006 ja, detta var min första i min trilogi, och det kan man nog höra kanske tack för kommentarer
shiny1 Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 helt klart nice! men instämmer också med dana, lite cleanre ljud o sånt hade gjort susen... vilket program använder du?
Arete Postat 29 juli 2006 Postat 29 juli 2006 Syntar och sånt låter väl sjysst på sitt sätt, men trummorna skulle då helt klart må bra av en genomkörare. Lite tråkiga ljud, och rätt stela på ett sätt som jag inte tycker passar med låten. Sången borde få komma fram mer i mixen, även om den passar att ligga långt bak.
josie87 Postat 29 juli 2006 Trådstartare Postat 29 juli 2006 trummorna kan jag hålla med om, men jag har inget bra trumprogram som passar för detta, även om jag skulle få kunna få det att låta bättre med groove agent. har du nåt förslag?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.