wikked Postat 27 juli 2006 Postat 27 juli 2006 hejsan jag heter då Johan och är 16. Bor i Varberg och skapar lite musik och andvänder mig utav fl studio och lite vsti plugins kommer kunna lägga upp lite musik som jag hhar gjort i snar framtid 🙂. även mixar jag i vitrual dj 😆 va skall man säga mer inte vet jag . 🙂
danieel Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 Välkommen! Gött att börja fylla på skallebanken i tid 😄
ThomasJ Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 välkommen! Kul att du hittat hit. Det fins ett par till i din ålder här, men inte så många iofs. Vad fr typ av musik är det du gör? Ja, skynda o läggupp någon demo så vi får höra, men dina djmixar får du behålla för dig själv:P
wikked Postat 28 juli 2006 Trådstartare Postat 28 juli 2006 välkommen! Kul att du hittat hit. Det fins ett par till i din ålder här, men inte så många iofs. Vad fr typ av musik är det du gör?Ja, skynda o läggupp någon demo så vi får höra, men dina djmixar får du behålla för dig själv:P hålller på att skapa en trance låt och nu verkar jag lyckas 😉 håller på arbeta med grunden-..
Hellpig Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 Hello my friend. Stay a while, and listen. Would you mind keeping an old man company? Come, sit by the fireplace. ...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.