EkenMusiX Postat 27 juli 2006 Dela Postat 27 juli 2006 (redigerat) Tjena här kommer jag med en ny Trancedänga, medans jag väntar på mina kära micar, inför den stolta metal/rock karriären 😆 LÅTNAMN: 1337 ARTIST/GRUPP: Jag xD Eken GENRE: trance LÅTLÄNGD: ja hur lång är den? 4:37? KOMPOSITÖR: Jag PRODUCENT: Jag EV. MEDVERKANDE: Jag bara Jag Jag Jag INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 7,593 mb STATUS: färdig demo!! LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 28 juli 2006 av EkenMusiX Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 27 juli 2006 Dela Postat 27 juli 2006 (redigerat) Gillar låten, bra ljud kvallitet. kommenterara mer när jag kommer hem 😆. Fixade en fungerande länk till dig 😄.... : Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 27 juli 2006 av Nexustwins Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EkenMusiX Postat 28 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 28 juli 2006 Gillar låten, bra ljud kvallitet. kommenterara mer när jag kommer hem 🙂. Fixade en fungerande länk till dig 🙂.... : Your browser does not support the HTML5 audio tag tackar nexus, Edit: fixade länken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TUFFTUFFTUFF Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Inte min kopp te, men det låter väldigt proffsigt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EkenMusiX Postat 28 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 28 juli 2006 Inte min kopp te, men det låter väldigt proffsigt 😏 tackar, fortsätt tipsa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Okey. Låter rätt snyggt och välgjort. Men det är då rakt inte någon harstyle!? Bom Bom Bom "I waaant tooo loveeee youuuu" stönar en söt flicka typ, så har du en given plats på trancemaster 10000 typ:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EkenMusiX Postat 28 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 28 juli 2006 Okey. Låter rätt snyggt och välgjort. Men det är då rakt inte någon harstyle!?Bom Bom Bom "I waaant tooo loveeee youuuu" stönar en söt flicka typ, så har du en given plats på trancemaster 10000 typ:P lugna ner dig, har jag järntvettat tråden med att det är hardstyle eller? Chilla! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Okey. Låter rätt snyggt och välgjort. Men det är då rakt inte någon harstyle!?Bom Bom Bom "I waaant tooo loveeee youuuu" stönar en söt flicka typ, så har du en given plats på trancemaster 10000 typ:P lugna ner dig, har jag järntvettat tråden med att det är hardstyle eller? Chilla! 🙂 ah.. nej jag tänker inte chilla för nu är jag förbannat arg på dig. Hur vågar du skriva hardstyle i genre? mohaha. skojja bara jue Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EkenMusiX Postat 28 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 28 juli 2006 Okey. Låter rätt snyggt och välgjort. Men det är då rakt inte någon harstyle!?Bom Bom Bom "I waaant tooo loveeee youuuu" stönar en söt flicka typ, så har du en given plats på trancemaster 10000 typ:P lugna ner dig, har jag järntvettat tråden med att det är hardstyle eller? Chilla! 🙂 ah.. nej jag tänker inte chilla för nu är jag förbannat arg på dig. Hur vågar du skriva hardstyle i genre? mohaha. skojja bara jue hahaha xD, men du menar att själva låten suger? eftersom du sa 10000 blabla? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Okey. Låter rätt snyggt och välgjort. Men det är då rakt inte någon harstyle!?Bom Bom Bom "I waaant tooo loveeee youuuu" stönar en söt flicka typ, så har du en given plats på trancemaster 10000 typ:P lugna ner dig, har jag järntvettat tråden med att det är hardstyle eller? Chilla! 🙂 ah.. nej jag tänker inte chilla för nu är jag förbannat arg på dig. Hur vågar du skriva hardstyle i genre? mohaha. skojja bara jue hahaha xD, men du menar att själva låten suger? eftersom du sa 10000 blabla? nejdå inte alls. jag menade att denna låt skulle passa på ett trancemaster allbum eller linade. om du jobba lite med med vocalerna. skulle velat ha en tjej som stöna lite sött typ "i waaaant tooo looove youuu" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EkenMusiX Postat 28 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 28 juli 2006 Okey. Låter rätt snyggt och välgjort. Men det är då rakt inte någon harstyle!?Bom Bom Bom "I waaant tooo loveeee youuuu" stönar en söt flicka typ, så har du en given plats på trancemaster 10000 typ:P lugna ner dig, har jag järntvettat tråden med att det är hardstyle eller? Chilla! 🙂 ah.. nej jag tänker inte chilla för nu är jag förbannat arg på dig. Hur vågar du skriva hardstyle i genre? mohaha. skojja bara jue hahaha xD, men du menar att själva låten suger? eftersom du sa 10000 blabla? nejdå inte alls. jag menade att denna låt skulle passa på ett trancemaster allbum eller linade. om du jobba lite med med vocalerna. skulle velat ha en tjej som stöna lite sött typ "i waaaant tooo looove youuu" ok 😲 sång har jag planerat, syrran ska bara komma hem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Okey. Låter rätt snyggt och välgjort. Men det är då rakt inte någon harstyle!?Bom Bom Bom "I waaant tooo loveeee youuuu" stönar en söt flicka typ, så har du en given plats på trancemaster 10000 typ:P lugna ner dig, har jag järntvettat tråden med att det är hardstyle eller? Chilla! ah.. nej jag tänker inte chilla för nu är jag förbannat arg på dig. Hur vågar du skriva hardstyle i genre? mohaha. skojja bara jue hahaha xD, men du menar att själva låten suger? eftersom du sa 10000 blabla? nejdå inte alls. jag menade att denna låt skulle passa på ett trancemaster allbum eller linade. om du jobba lite med med vocalerna. skulle velat ha en tjej som stöna lite sött typ "i waaaant tooo looove youuu" ok 😉 sång har jag planerat, syrran ska bara komma hem coolt! när du har sången så skickarunt din demo till alla möjliga skumm bolag:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EkenMusiX Postat 28 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 28 juli 2006 Okey. Låter rätt snyggt och välgjort. Men det är då rakt inte någon harstyle!?Bom Bom Bom "I waaant tooo loveeee youuuu" stönar en söt flicka typ, så har du en given plats på trancemaster 10000 typ:P lugna ner dig, har jag järntvettat tråden med att det är hardstyle eller? Chilla! ah.. nej jag tänker inte chilla för nu är jag förbannat arg på dig. Hur vågar du skriva hardstyle i genre? mohaha. skojja bara jue hahaha xD, men du menar att själva låten suger? eftersom du sa 10000 blabla? nejdå inte alls. jag menade att denna låt skulle passa på ett trancemaster allbum eller linade. om du jobba lite med med vocalerna. skulle velat ha en tjej som stöna lite sött typ "i waaaant tooo looove youuu" ok 😉 sång har jag planerat, syrran ska bara komma hem coolt! när du har sången så skickarunt din demo till alla möjliga skumm bolag:P mm =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Jo, inte dåligt. Men det låter väldigt hemmagjort. Dock vissa fina melodier i låten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EkenMusiX Postat 28 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 28 juli 2006 Jo, inte dåligt. Men det låter väldigt hemmagjort. Dock vissa fina melodier i låten. 😉 okej, tack Dana Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
shiny1 Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 jo, detta var inte alls dumt! men va sägs om att framhäva basen lite? den är lite intetsägande... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wikked Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 yeah diggar den du har gjort fin bas som går 2xgånger i rad 😄 typ breavheart basen 🙂 hmm du har väll tagit insperation från en annan låt hör jag från atb's 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EkenMusiX Postat 28 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 28 juli 2006 yeah diggar den du har gjort fin bas som går 2xgånger i rad 😄 typ breavheart basen 🙂 hmm du har väll tagit insperation från en annan låt hör jag från atb's 🙂 heh tackar, nja, snarare en "lugn glajdig (glide)"lead tänkte jag, men visst förstår jag vad du menar 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EkenMusiX Postat 29 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 29 juli 2006 tipsa på 😄 tyck till 😎😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Rätt skön.. Bra instrumentering Varierande mellan vers/refr (mao INTE monoton) Lite väl hårt mastrad (Limiter som clipper kanske)? Sång kan lyfta den än mer... Lite tråkigt slut kanske.... Annars helt ok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EkenMusiX Postat 29 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 29 juli 2006 Rätt skön.. Bra instrumentering Varierande mellan vers/refr (mao INTE monoton) Lite väl hårt mastrad (Limiter som clipper kanske)? Sång kan lyfta den än mer... Lite tråkigt slut kanske.... Annars helt ok tackar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.