Jump to content
Annons

Vill bara säga hej till några väl utvalda.


Eternal

Recommended Posts

Ja, som sagt. Jag vill säga hej till följande på forumet:

Mornel

Hackeman

Arseus (felstav)

Soundborn

Lådan

Pazo

Claes

* Gubben med det vita håret :rolleyes: Vad heter han..... "Bryter" på tyska ofta.

Olsberg

Pluffo

Killen som kör en polo

Killen som gillar jänkare. Vi tjafsade om vilket som var snabbast.... Supra eller jänk... 😄

Finns många fler att nämna. Men nu måste jag dra! Pronto.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Oj, först på listan. Varför säger du hej?

Edit: Hej på dig själv, förresten!

Redigerat av mornel
Link to comment
Dela på andra sajter

Ok - jag får väl också säga hej, eftersom jag fanns med på listan - men varför en hälsning till oss?

"Måste dra - pronto" låter lite som att det är semesterresa på gång - eller är det ett av de tråkiga avhoppen från forumet...? 🙂

Intrigen tätnar - missa inte den spännande fortsättningen nästa vecka... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni ska inte bli ledsna, ni som inte kom med på listan. Jag hann bara inte. Var tvungen att dra ner till staden.

D Vibe: Det var dig jag menade. Det var kanske en golfkombi du körde ja. Eller det vet väl du bäst själv.

Anledningen till att jag skrev listan var för att jag tycker om er och forumet. Även om jag inte alltid visar det eller skriver så mycket här. Jag hade tagit några stänkare så jag var extra sentimental. 😄

Men det var väl en rolig tråd eller? Den verkade ju vara uppskattad för alla som var med i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni ska inte bli ledsna, ni som inte kom med på listan. Jag hann bara inte. Var tvungen att dra ner till staden.

D Vibe: Det var dig jag menade. Det var kanske en golfkombi du körde ja. Eller det vet väl du bäst själv.

Anledningen till att jag skrev listan var för att jag tycker om er och forumet. Även om jag inte alltid visar det eller skriver så mycket här. Jag hade tagit några stänkare så jag var extra sentimental. 😮

Men det var väl en rolig tråd eller? Den verkade ju vara uppskattad för alla som var med i alla fall.

jag kännde mig oroligt hedrad som fick varamed på denna lista 😄😎😕😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni ska inte bli ledsna, ni som inte kom med på listan. Jag hann bara inte. Var tvungen att dra ner till staden.

D Vibe: Det var dig jag menade. Det var kanske en golfkombi du körde ja. Eller det vet väl du bäst själv.

Anledningen till att jag skrev listan var för att jag tycker om er och forumet. Även om jag inte alltid visar det eller skriver så mycket här. Jag hade tagit några stänkare så jag var extra sentimental. 😆

Men det var väl en rolig tråd eller? Den verkade ju vara uppskattad för alla som var med i alla fall.

Ja men mindre kul för oss som inte var med 😉 SÅ vi får väl helt enkelt hälsa på varandra då!

Hej Grahn! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...