dede Postat 29 juli 2006 Postat 29 juli 2006 Det finns faktiskten tråd omStudiokaffe sen tidigare. 😎 men denna tråd är grymmare:P Jo men den andra ligger under allmänt och ger poäng! 😄
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Trådstartare Postat 29 juli 2006 (redigerat) Det finns faktiskten tråd omStudiokaffe sen tidigare. 😎 men denna tråd är grymmare:P Jo men den andra ligger under allmänt och ger poäng! 😄 fusk!Fast alla vet jue att det är coolare att skriva OT:P Redigerat 29 juli 2006 av Lådan
ThomasJ Postat 30 juli 2006 Trådstartare Postat 30 juli 2006 Jag dricker sällan kaffe. då får du inte vistas i denna tråd!!!!!!
Egghuvud Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Jepp morgonkoppen... Mörkrostat kaffe. Helst Arvid Norkvists Franskrost eller möjligen zoegas skånerost kört i en bodumkanna. Mörkrost måste det vara annars smakar det inget. Förr körde jag med kok-kaffe, men det är lite för mycket meckande och så känns det lite stofilt. Igår bakade jag en fransk chokladtårta med valnötter, en liten bit till frukost.... Ahhhh....
Tilly Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 (redigerat) *mmm* kaffe Redigerat 31 juli 2006 av Soundborn
ThomasJ Postat 31 juli 2006 Trådstartare Postat 31 juli 2006 nu skall det bli en kopp.. skall draigång brygeriet o låta det koka medans jag går o köper lite mjölk:P
Dark Of Light Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Kaffe ÄR gott... öl likaså men kombinera INTE dessa ädla ting! Smakar s**t
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.