Pico Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 Endast kaffe... 😄 Hum.. Sån var jag i början av mitt kaffebruk. Detta tackvare gubben Nilsson på lagret där jag jobbade.. jag var väl runt 13 bast o han sa att riktiga grabbar som jobbar på lager o börjar klockan 6 måste dricka svart kaffe Jag drack det först med socker... sen blev det utan av någon anledning. Nu tycker jag det smakar rent illa med socker i. Mjölk funkar, men är inte någon favorit.
tordA Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 hört på kaffé: kan jag få en kaffe utan grädde? - vi har slut på grädde, går det bra med en kaffe utan mjölk ? 😄
ThomasJ Postat 28 juli 2006 Trådstartare Postat 28 juli 2006 hört på kaffé:kan jag få en kaffe utan grädde? - vi har slut på grädde, går det bra med en kaffe utan mjölk ? 🙂 Haha.. LOL
browno Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 Äntligen en kaffetråd!!! Ingen som har ett bra recept på iskaffe? btw så heter det frappè🙂 Frappé di caffè Espresso Mjölk Socker Is Ev. grädde, glass eller kakao Ett slags espressomilkshake. Espresso, mjölk, socker och is blandas i mixer. Kan uppgraderas med grädde och glass och toppas med kakao. Gött! Tackar för det. Får satsa på att förgylla morgondagen med en frappé framåt eftermiddagskvisten.
Overkill Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 En kopp kaffe, lite mjölk och två sockerbitar! Eller en espresso och en sådan där litet rör 🙂
Micke H Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 En kopp kaffe, lite mjölk och två sockerbitar! Eller en espresso och en sådan där litet rör 😏 Vilken jävla fröken! 😆 Svart kaffe ska det va! 😆
Overkill Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 En kopp kaffe, lite mjölk och två sockerbitar! Eller en espresso och en sådan där litet rör 😏 Vilken jävla fröken! 😄 Svart kaffe ska det va! 😆 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 Hur skall kaffet drickas då?Med mjölk eller grädde? Med eller utan socker? Jag lägger mitt budord på 4bitar socker o massa mjölk:D Va? Då är det ju inte kaffe längre?
ThomasJ Postat 28 juli 2006 Trådstartare Postat 28 juli 2006 Hur skall kaffet drickas då?Med mjölk eller grädde? Med eller utan socker? Jag lägger mitt budord på 4bitar socker o massa mjölk:D Va? Då är det ju inte kaffe längre? mevafan.. kommer o tänka på låten jag tror hacke gjorde: Kaffe utan mjölk är som kärlek utan kyssar:P fast där skall även tillägas socker!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 Jag dricker väldigt lite kaffe nu för tiden utav respekt för mina underbart vita modell-tänder. Eller vänta nu, hur var det? Äsch, måste ner o hämta mitt snus...
Micke H Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 Hur skall kaffet drickas då?Med mjölk eller grädde? Med eller utan socker? Jag lägger mitt budord på 4bitar socker o massa mjölk:D Va? Då är det ju inte kaffe längre? Menar du möjligen Your browser does not support the HTML5 audio tag 😏 "Kaffe utan grädde är som kärlek utan kyssar. Och kärlek utan kyssar är väl ingen kärlek, säg?"
ThomasJ Postat 28 juli 2006 Trådstartare Postat 28 juli 2006 Hur skall kaffet drickas då?Med mjölk eller grädde? Med eller utan socker? Jag lägger mitt budord på 4bitar socker o massa mjölk:D Va? Då är det ju inte kaffe längre? Menar du möjligen Your browser does not support the HTML5 audio tag 😄 "Kaffe utan grädde är som kärlek utan kyssar. Och kärlek utan kyssar är väl ingen kärlek, säg?" ja jsust det.. just den. men fan länken är jue död:S
Micke H Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 Hur skall kaffet drickas då?Med mjölk eller grädde? Med eller utan socker? Jag lägger mitt budord på 4bitar socker o massa mjölk:D Va? Då är det ju inte kaffe längre? Menar du möjligen Your browser does not support the HTML5 audio tag 🙂 "Kaffe utan grädde är som kärlek utan kyssar. Och kärlek utan kyssar är väl ingen kärlek, säg?" ja jsust det.. just den. men fan länken är jue död:S Skyll på Grahn, han måste ha tagit bort låten... 😄
ThomasJ Postat 28 juli 2006 Trådstartare Postat 28 juli 2006 Hur skall kaffet drickas då?Med mjölk eller grädde? Med eller utan socker? Jag lägger mitt budord på 4bitar socker o massa mjölk:D Va? Då är det ju inte kaffe längre? Menar du möjligen Your browser does not support the HTML5 audio tag 🙂 "Kaffe utan grädde är som kärlek utan kyssar. Och kärlek utan kyssar är väl ingen kärlek, säg?" ja jsust det.. just den. men fan länken är jue död:S Skyll på Grahn, han måste ha tagit bort låten... 😄 ja dumma han! Hörde den iofs när den var ny men ändå, den var ju grym!
Micke H Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 ja dumma han!Hörde den iofs när den var ny men ändå, den var ju grym! Ja, den var så jävla grym! Lyssnade alltid på den när jag drack kaffe!! 😄
Diwic Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 Äntligen en kaffetråd!!! Vet du vad som är starkare än kaffetråd? Kafferep!
Micke H Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 Äntligen en kaffetråd!!! Vet du vad som är starkare än kaffetråd? Kafferep! Humor!
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Trådstartare Postat 29 juli 2006 Dags för lite kaffe! 😄 ja, tamiejfan.. man skall nog brygga lite snart:P btw måste jag gå o köpa nytt paket inom någon timme.. annars blir jag utan ikväll:s
Micke H Postat 29 juli 2006 Postat 29 juli 2006 Dags för lite kaffe! 😎 ja, tamiejfan.. man skall nog brygga lite snart:P btw måste jag gå o köpa nytt paket inom någon timme.. annars blir jag utan ikväll:s Hemska tanke! 😄
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Trådstartare Postat 29 juli 2006 Dags för lite kaffe! 😎 ja, tamiejfan.. man skall nog brygga lite snart:P btw måste jag gå o köpa nytt paket inom någon timme.. annars blir jag utan ikväll:s Hemska tanke! 😄 ja.. nästan så jag hellere amputerar min snabel än att uppleva denna mardröm:s
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Trådstartare Postat 29 juli 2006 (redigerat) Btw.. Varför börjar livets njutningar alltit med bokstaven "K"? Jag menar alltså: Kaffe Knark Kröka Knulla Kärlek Kamratskap Kyssar Kakor Karameller Klitoris Kvinnor Redigerat 29 juli 2006 av Lådan
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Trådstartare Postat 29 juli 2006 Har nu varit o köpt lite gosaker som börjar på "K"
Micke H Postat 29 juli 2006 Postat 29 juli 2006 (redigerat) Way to go, Lådan! 😎 EDIT: har du köpt lite kvinnor också? 😄 Redigerat 29 juli 2006 av Lynxo
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Trådstartare Postat 29 juli 2006 Way to go, Lådan! 😎 EDIT: har du köpt lite kvinnor också? 😄 Hum.. Nja, int evad jag kan minnas om inte transan jag köpte igår räknas:S
dede Postat 29 juli 2006 Postat 29 juli 2006 (redigerat) Det finns faktiskten tråd omStudiokaffe sen tidigare. 😄 Redigerat 29 juli 2006 av dede
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Trådstartare Postat 29 juli 2006 Det finns faktiskten tråd omStudiokaffe sen tidigare. 😄 men denna tråd är grymmare:P
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.