Dj Squash (oregistrerad) Postat 27 juli 2006 Postat 27 juli 2006 (redigerat) Artist: Dj Squash Titel: Highspeed In Bassline År: 2006 Genre: Trance Hej igen! Jag har gjort en kort låt nu. Säg ingenting om att jag ska lära mig mastra för de vet jag att jag inte kan. Så, är det någon som vill hjälpa mig hur man mastrar denna gången? Mvh//Dj Squash Redigerat 27 juli 2006 av Gäst
ThomasJ Postat 27 juli 2006 Postat 27 juli 2006 (redigerat) Okey. Hum. Snyggt att du samplat dig själv o har med i låten sånt är jävligt soft tycker jag:) Förövrigt känns låten förbannat tråkig. En bas, kick och ett lead o sen inger mer typ. Du kan jobba med detta massor ogöra det grymt bra. Redigerat 27 juli 2006 av Lådan
SuperViza Postat 3 augusti 2006 Postat 3 augusti 2006 humm det är lite eddie meduza stuk över hela låten 🙁
Nexustwins Postat 3 augusti 2006 Postat 3 augusti 2006 lägg en vocod över sången eller köp melodyne... låter som du använder nasty ljudet i fl snäälla gör inte det. ta shynten vanguard isstället. Annars ganska bra en sak till bara om du inte ska lägga vocoder på rösten se till att få bort disten. 😕
Lundin Postat 3 augusti 2006 Postat 3 augusti 2006 (redigerat) humm det är lite eddie meduza stuk över hela låten 😆 😳 faktiskt.. Tanken är nog god med låten men det låter lite för platt, läs: alldeles för limiterat, för att man ska kunna chockas över att få en poppad bas-kon i skallen.. Rösten låter lite grann som om du står på ett löparband och någon vid sidan om fläskar på hastighetsreglaget.. vet inte om mer dist skulle hjälpa här, en kompressor däremot som inte pumpar kunde nog avhjälpa ojämnheten en aning. Redigerat 3 augusti 2006 av Lundin
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.