Jejje Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 _ _ _ _ VAGN Hmm, kundvagn lär det ju inte vara, fast det kommer ju någon att ringa in på och gissa ändå! Jag gissar på SPÖKVAGN! 😲 _ A _ _ VAGN Fan, jag hade fel 🙂
ThomasJ Postat 28 juli 2006 Trådstartare Postat 28 juli 2006 Om man ny skulle maila någon tidning. Skulle man få någon form av beläning då eller nått.. haha?! Du kan få vara med på en missnöjesbild i Aftonbladet kanske! haha.. mendå måste jag ju ha en "Jag nörrdar på forum.studio.se" tröjja:P
Jejje Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 Om man ny skulle maila någon tidning. Skulle man få någon form av beläning då eller nått.. haha?! Du kan få vara med på en missnöjesbild i Aftonbladet kanske! haha.. mendå måste jag ju ha en "Jag nörrdar på forum.studio.se" tröjja:P 🙂😲😆
Jejje Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 _ _ _ _ VAGN Hmm, kundvagn lär det ju inte vara, fast det kommer ju någon att ringa in på och gissa ändå! Jag gissar på SPÖKVAGN! 😆 _ A _ _ VAGN Fan, jag hade fel 😲 Bandvagn var det inte! Lastvagn lär det ju inte heller vara! ÅÅÅHHHH, det här är ju grymt spännande 🙂
Jejje Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 ÅÅÅÅHHHH! Nu bjussar de på samtalskostnaden också..... till den som vinner! Så GENERÖST 🙂😲
ThomasJ Postat 28 juli 2006 Trådstartare Postat 28 juli 2006 okey.. nu får vi hårdbevka http://www.aftonbladet.se har skrivit ett lång mail till dom och hoppas att dom nappar
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.