Linden Postat 26 juli 2006 Dela Postat 26 juli 2006 Har ett M-Audio 2496 ljudkort och problemet är att jag bara kan använda 2 av de 4 analoga utgångarna. Är det något jag kanska borde göra i M-Audios kontrollpanel? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 26 juli 2006 Dela Postat 26 juli 2006 Har ett M-Audio 2496 ljudkort och problemet är att jag bara kan använda 2 av de 4 analoga utgångarna. 4 analoga utgångar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linden Postat 26 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 26 juli 2006 (redigerat) Hmm, är tyvärr inte nåt proffs på ljudkort. Antar att två av dem är ingångar då... det var det ja, Världen vore en mycket tråkigare plats utan gröngölingarna =) Tack för hjälpen eller vad säger man.... Redigerat 26 juli 2006 av Linden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik Karlsson Postat 26 juli 2006 Dela Postat 26 juli 2006 Två är in o två är ut! Sen så finns det SPDF (eller vad det nu heter) o Midi. Eller rättare sagt så finns det ett stereopar in o ett ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dogtown Postat 27 juli 2006 Dela Postat 27 juli 2006 hör gör jag för att aktivera de EMU ingångar i cubase som jag ska spela in från då? såhär ser det ut i vst connections för mig. http://f.helgon.net/g/{F5B/{F5B2CDA3-26C6-...42D0269753}.jpg hur gör ja för att lägga till två ingångar till? det funkar inte med add buss. om man inte måste göra på nått supersätt förståss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 27 juli 2006 Dela Postat 27 juli 2006 Två är in o två är ut!Sen så finns det SPDF (eller vad det nu heter) o Midi. Eller rättare sagt så finns det ett stereopar in o ett ut. S/PDIF sony-philips-digital-interface 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 27 juli 2006 Dela Postat 27 juli 2006 hör gör jag för att aktivera de EMU ingångar i cubase som jag ska spela in från då? såhär ser det ut i vst connections för mig. http://f.helgon.net/g/{F5B/{F5B2CDA3-26C6-...42D0269753}.jpg hur gör ja för att lägga till två ingångar till? det funkar inte med add buss. om man inte måste göra på nått supersätt förståss. Du använder ju inte ditt EMU kort! Det står ju Creative. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik Karlsson Postat 27 juli 2006 Dela Postat 27 juli 2006 Två är in o två är ut!Sen så finns det SPDF (eller vad det nu heter) o Midi. Eller rättare sagt så finns det ett stereopar in o ett ut. S/PDIF sony-philips-digital-interface 😱 Tackar 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik Karlsson Postat 27 juli 2006 Dela Postat 27 juli 2006 hör gör jag för att aktivera de EMU ingångar i cubase som jag ska spela in från då? såhär ser det ut i vst connections för mig. http://f.helgon.net/g/{F5B/{F5B2CDA3-26C6-...42D0269753}.jpg hur gör ja för att lägga till två ingångar till? det funkar inte med add buss. om man inte måste göra på nått supersätt förståss. Du använder ju inte ditt EMU kort! Det står ju Creative. Du kanske skall avaktivera ditt gamla kort först sen så går det nog bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 5 augusti 2006 Dela Postat 5 augusti 2006 Två är in o två är ut!Sen så finns det SPDF (eller vad det nu heter) o Midi. Eller rättare sagt så finns det ett stereopar in o ett ut. S/PDIF sony-philips-digital-interface 😛 Tackar 🙂 så lite så!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.