Jump to content
Annons

Har någon handlat på www.emusic.se?

Östgöten

Recommended Posts

Hej,

Är det någon som har erfarenhet av att handla på www.emusic.se? Jag har inte hittat någon information från kunder som använt butiken någonstans och det skulle vara bra att veta mera innan ett ev. köp!

Östgöten

Dela på andra sajter

Annons

Hej!

Har köpt i stort sett all min utrustning där, fungerar mycket bra. En mikrofon jag beställde fanns inte på lager men skickades då senare, gratis frakt, efter ett trevligt mailväxlande. Efter tre ordrar som fungerat klockrent kan jag inte annat än rekommendera.

/Frank

Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
  • 3 månader senare...

Beställde en mikrofon i tisdags, betalningen gick ut på onsdagen...

Men inte skickar de något. (Varan finns på lager). Börjar ta lite väl lång tid nu tycker jag. 😆

Email vill de inte svara på heller.

Redigerat av MagnusGr
Dela på andra sajter

Då har du en jäkla otur! Själv beställde jag i fredags, skickade mail om kollinummret igår, fick svar på mail idag att det redan fanns att hämta ut på postutlämningen. Och nu står prylarna på hallgolvet! Snabbt och fruktansvärt effektivt i mitt fall med andra ord.

Edit: Kom just på att 4 dagars leveranstid, som det står på deras hemsida, faktiskt gick ut igår i ditt fall. Sedan kan i värsta fall två dagar gå innan man får den lilla lappen i brevlådan om att paketet måste lämnas ut och på vilket ställe. (En dag till brevbäraren som inte fick in den facket och en dag till att få ut lappen om att det inte gick....)

Redigerat av Lee
Dela på andra sajter

Det står fortfarande "Skickad" under min orderhistorik, men jag antar att de inte har fått kvittenslappen från posten ännu. Hmm... Vänta lite. "Mottagen" kan antingen betyda ordern är mottagen eller varan är mottagen av kunden!?! Jag vet faktiskt inte vilken.

Vill du veta kollinummret så gå in under "Kontakta emusic", välj "Leveransfrågor" och tejpa in ditt ordernummer på alla ställen du kan tänka dig. Sedan hoppas jag verkligen du får svar.

Dela på andra sajter

Har handlat från dem och de funkar bra. Fick fel modell på hörlurar en gång, och när jag påpekade det via mail så skickade dem rätt modell omgående, plus att jag fick behålla de som jag fick först. Så det tyder på en schysst behandling av sina kunder, iaf i mitt fall.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.