ThomasJ Postat 26 juli 2006 Postat 26 juli 2006 Nu skall jag storstäda. Göra backups och sedan blir det att formatera och ominstallera windows. Önska mig lycka och välgång:P Om jag inte är tebax på nätet innan kvällen så vet ni vad som hänt:P
musik (oregistrerad) Postat 26 juli 2006 Postat 26 juli 2006 Lycka till! Tänk på oss så ordnar det sig... 🙂
ThomasJ Postat 26 juli 2006 Trådstartare Postat 26 juli 2006 nu är bränningen i fullgång:P tänker på er:P
ThomasJ Postat 26 juli 2006 Trådstartare Postat 26 juli 2006 TTamejfan! Nu är allt klart o fan va skönt det är. Det som återstår är att installera ableton, men det får vänta.🙂
Per_a_55 Postat 27 juli 2006 Postat 27 juli 2006 Skönt med en ren dator, eller hur? (passa på och njut det varar ju inte så länge)
ThomasJ Postat 27 juli 2006 Trådstartare Postat 27 juli 2006 ja skönt som fan.. men snart är det lika mkt porr o skit ändå..😱 nämen ärlig.. varje gång man fixarom allt så lovar man sig själv att nu. ja nu skall det bara vara musikprylar på datorn.. det går en månad.. ja, vad händer..?!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.