Jump to content
Annons

Begagnade licenser

oneart (oregistrerad)

Recommended Posts

Därför kommer PP få min röst.

Så enligt alla undersökningar/mätningar är du med stor sannolikhet pojk & förstagångsväljare??

😕

Ja visst om räknar bort det sista 4 valen så... 😳

Jag hade gärna räknat (tagit) bort de senaste tre valen 😳

Dela på andra sajter

Annons
tsmalmbe (oregistrerad)
Det stämmer att man endast kan sälja korten med ALLA eller INGET Pluggin, jag har förståelse för detta eftersom det skulle bli ett enormt arbete för dem att regga om hela tiden då folk hade bytt/sålt/köpt pluggar av/med varandra.

Du köper deras påstående om hur svårt det är för dem utan minsta kritik då?

Dela på andra sajter

Det stämmer att man endast kan sälja korten med ALLA eller INGET Pluggin, jag har förståelse för detta eftersom det skulle bli ett enormt arbete för dem att regga om hela tiden då folk hade bytt/sålt/köpt pluggar av/med varandra.

Du köper deras påstående om hur svårt det är för dem utan minsta kritik då?

De har inte påstått någonting för mig.

Jag har inte frågat eftersom jag bryr mig inte.

Att jag skrev som jag gjorde (angånde arbetet för UA med att regga över licenser) var att det kunde vara en av anledningarna till att de inte har den servicen.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.