Tilly Postat 31 augusti 2006 Trådstartare Postat 31 augusti 2006 Vad mycket du hann med! 😉 Jo det hanns med en del faktiskt! 😄 Inatt är det också väldigt lugnt! Skönt! lol Linus 😉
Tilly Postat 1 september 2006 Trådstartare Postat 1 september 2006 Nu går jag hem snart!!!! och om 4 min ska jag ringa å väcka en läkare! icke glömma!
Tilly Postat 1 september 2006 Trådstartare Postat 1 september 2006 Jag ringer å väcker honom nu istället så kan han snooza några minuter! 😄
Tilly Postat 1 september 2006 Trådstartare Postat 1 september 2006 Sådär! Fan jag är snäll.... Den läkarn är också jävligt bra! Min favoritläkare! 😄
Violiner Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 Ahh... Då kan vi sova tryggt här i Falun då när du vakar över oss...
Tilly Postat 2 september 2006 Trådstartare Postat 2 september 2006 Haha nja säg inte det! Bor du också i Falun?
Violiner Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 Jo men visst, ser t o m lasarettet när jag tittar ut genom fönstret... Förmodar att du sitter där..?
Violiner Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 It´s a small world... 🙁 Har precis tuggat i mig några mackor med kantarellstuvning och en omgång kräftor tillsammans med sambon, så nu mår vi ganska gott. En snabbtitt på nätet här bara innan det är dags att krypa till kojs och sova sött, så ha en bra natt på jobbet!
Tilly Postat 2 september 2006 Trådstartare Postat 2 september 2006 (redigerat) Om du har lust kan du ju springa över med några mackor till mig! 🙁 Natti Natti på dig! Edit: gärna några kräftor med! 🙂 Redigerat 2 september 2006 av Soundborn
Lilleman Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 Då var man på jobbet igen! Sitter du och käkar landstingsbakelser? (digistive kex) 🙁
Violiner Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 Om du har lust kan du ju springa över med några mackor till mig! 🙁 Natti Natti på dig! Edit: gärna några kräftor med! 🙂 Sorry, för sent, vi har stoppat i oss allt... Men god natt på dig i alla fall!
Tilly Postat 2 september 2006 Trådstartare Postat 2 september 2006 Jaha ja.. Det ska jag säga nästa gång du behöver akutsjukvård.. "tyvärr, läkarna är slut, inga sängplatser kvar" haha 😄 Natti natti på dig igen! 🙂
Tilly Postat 3 september 2006 Trådstartare Postat 3 september 2006 uhhh då går jag hem om 1 timma å 2 min! nedräkningen har börjat!
Tilly Postat 3 september 2006 Trådstartare Postat 3 september 2006 känner på mig att det kommer bli riktigt segt inatt alltså....
Tilly Postat 4 september 2006 Trådstartare Postat 4 september 2006 Åh herregud inatt var det fan riktigt segt... Jag har absolut ingenting att göra! Visst, jag ska inte klaga. Men det går fan ingenting bra på TV heller! Neh, imorgon får det bli att man tar med sig lite film! Har laddat upp med hela serien av "Deep in Anna Sweden" 😆
Tilly Postat 4 september 2006 Trådstartare Postat 4 september 2006 Nu går jag hem snart!! 5 min kvar nu!
Tilly Postat 5 september 2006 Trådstartare Postat 5 september 2006 Sitter å pratar med en snubbe från Nya Zeland.. hmm skum människa!
musik (oregistrerad) Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Ja. Han är verkligen skitskum!! 🙂
Tilly Postat 5 september 2006 Trådstartare Postat 5 september 2006 Så han har pratat med dig me ... 😏 hmm då är han ett spöke! I knew it!
Tilly Postat 5 september 2006 Trådstartare Postat 5 september 2006 Vad jobbar du med? 😎 Jag har fått i uppdrag av Olsberg att hålla koll på er under nattetid! 😄 Jobbar som akutoperatör! Min sista natt nu sen är jag ledig i 7 dagar!!!!! helt jävla underbart! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.