ThomasJ Postat 24 juli 2006 Postat 24 juli 2006 (redigerat) Han har startat en egen tråd till sin egen ära. Han har flitigt besökt detta forum. Han har gett oss nöjjet att ösa till hans musik. Idag får han gå på bolaget Idag Idag hyllar vi Hyllar vi Myten Legenden .......... Redigerat 24 juli 2006 av Lådan
D Vibe Postat 25 juli 2006 Postat 25 juli 2006 Elakt att Pazo fått fler grattishälsningar än Lådan! Jag får fylla på med några fler grattis för att jämna ut det! Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis /Daniel
Michael Postat 25 juli 2006 Postat 25 juli 2006 (redigerat) Jaha, du fyller oxå 20. Då är ju du och pazo nästan tvillingar ju. Du får samma sak som pazo, en tårta jag önskar jag kunde äta i er ära. edit: jamenjagglömdejugrattisetförhelvete. Redigerat 25 juli 2006 av force_fEd
D Vibe Postat 25 juli 2006 Postat 25 juli 2006 Huff, det är kanske Pazo lådan vill gratta?! Har jag missuppfattat allt som vanligt? 😄🙂
D Vibe Postat 25 juli 2006 Postat 25 juli 2006 Hmm, kände just en hetta gå över ryggraden, nacken, kinderna ända upp till pannan.
ThomasJ Postat 25 juli 2006 Trådstartare Postat 25 juli 2006 Okey. Meningen var att denna tråd skulle vara till Pazo. Jag har redan fyllt bolaget och har nästan hunnit tröttna på att gå dit:P
Micke H Postat 25 juli 2006 Postat 25 juli 2006 Jag quotar från quotningen! 🙂🙂🙁 Jag quotar från Längsta tråden! 😄 😎😄
Pazo Postat 25 juli 2006 Postat 25 juli 2006 För övrigt var jag först med att gratta dig... 😲 Nä! De var de som jag tjöta med över msn 😳
Micke H Postat 25 juli 2006 Postat 25 juli 2006 För övrigt var jag först med att gratta dig... 😲 Nä! De var de som jag tjöta med över msn 😳 På forumet! 😆
Pico Postat 25 juli 2006 Postat 25 juli 2006 För övrigt var jag först med att gratta dig... 😉 Nä! De var de som jag tjöta med över msn 😮 På forumet! 🙁 Flera dagar i förväg gills ju inte! 😛
Micke H Postat 25 juli 2006 Postat 25 juli 2006 För övrigt var jag först med att gratta dig... 😉 Nä! De var de som jag tjöta med över msn 😮 På forumet! 🙁 Flera dagar i förväg gills ju inte! 😛 Det var inte det jag menade. Klockan 00.00 grattade jag honom! Slå det! 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.