Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Varför helt enkelt inte köra dfh med battery eller någon trummplugg som det var tänkt. Vad skulle Ezdrummer tillföra?

Ett mycket enklare gränssnintt t ex, och en hel drös med passande midifiler.

Annons
Postat
Varför helt enkelt inte köra dfh med battery eller någon trummplugg som det var tänkt. Vad skulle Ezdrummer tillföra?

Jadu, varför inte??😄

Jag hade bara velat testa EzD eftersom alla säger att det är så smidigt och så bra. Däremot verkar ljudkvalitenlite si o så, om man lyckades kombinera EzD och DFH så skulle man få det bästa ut 2 världar..

För visst funkar det bra med dfh-battery nät man väl kommit igång med det, men det är såpass krångligt att man drar sig för att gå in där och byta ut trumsamplingar eller testa andra kits. Så då skulle jag föredra ngt enklare.

Postat

Jadu, varför inte??😲

Jag hade bara velat testa EzD eftersom alla säger att det är så smidigt och så bra. Däremot verkar ljudkvalitenlite si o så, om man lyckades kombinera EzD och DFH så skulle man få det bästa ut 2 världar..

För visst funkar det bra med dfh-battery nät man väl kommit igång med det, men det är såpass krångligt att man drar sig för att gå in där och byta ut trumsamplingar eller testa andra kits. Så då skulle jag föredra ngt enklare.

DFH superior?

Postat

men andra ord dfh2......följer ju med en trumplugg där 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.