ThomasJ Postat 24 juli 2006 Postat 24 juli 2006 # ÅTNAMN: More Nasty # ARTIST/GRUPP: Baanzi (Lådan) Thomas J # GENRE:Exprimental Organisk house # LÅTLÄNGD: ca 6 min # KOMPOSITÖR: ThomasJ # PRODUCENT: Thomas J # INSPELNINGSÅR: 06 # FORMAT: Mp3 # STATUS: Skiss/fädig # LÅTLÄNK Bifogad ............................. Någon timmes lek. Är mest i lek syfte, men tror inte jag kommer jobbavidare med denna, så får nog anse den färdig. Men skulle vara skojjigt o höra lite komentarer ändå. Om någon mot förmodan skulle vilja ha volcalsamplingen o göra något skojjigt med den så skicka ett pm så skall det ordnas. Pece! Morenasty.mp3
ThomasJ Postat 24 juli 2006 Trådstartare Postat 24 juli 2006 (redigerat) Jaha! Så kan det gå när man inte lyssnar igenom sin randering. Lyssnar nu och döm till min förvåning när samplingen som hela låten byggerpå inte kommitmed vid randeringen. jaja.. Orkar inte. Men kan förklara: En man som säger "I never want you to make my girl more nasty", med div olika efekter och upprepningar osv. <edit> Laddadeupp själva sampligen. free to use, men jag har gjort den, så säg mig via pm om du tänkt låna den! more_nasty.mp3 Redigerat 24 juli 2006 av Lådan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.