Kenta K Postat 24 juli 2006 Postat 24 juli 2006 Tjena allihopa! En norsk kille "invandrat" till sverige för 3 år sen. Jag är 22 år och älskar musik! Jag lever för musiken! Och min filosofi är, att det finns ingen dålig musik, bara dålig smak. 😎 Har alltid tykt att det har varit kul ô testa på å göra egen musik på datorn, men det har ju varit "tråkiga" fusk program som Dance Ejay och magix music maker osv... Ja, färdiga samples man bara klurar ihop som halva världen har gjort innan dig. Hehe Men så upptäkte jag Fruity Loops. Testade det hos brorsan, och jag älskade det! Och älskar det idag. För ungefär 6 - 7 månader sen, satte jag mig ner och bestämde mig för att lära Fruity Loops. Och nu kan jag grunderna. (Tror jag) hehe Nejdå. men jag har lärt mig en hel del, och det fantastiska är, att jag lär mig något nytt varje gång jag sätter mig här vid datorn. Drömmen är att skaffa 1 externt ljudkort och en hyfsad MIDI KB. Men det får jag ta sen. 🙂 Piano Rollen funkar än så länge. Jag kan spela lite Piano, och Gitarr. (Är själv lärd. vet inte hur man skriver det på svenska) 😉 Har kjöpt lägenhet här i sverige med min svenska sambo, och tycker mycket om sverige ! 😎 Så det var lite om mig. Undrar du nått mer, såer det bara att fråga. 😛😎😄
ThomasJ Postat 27 juli 2006 Postat 27 juli 2006 Tjaba! Välkommen hit! Hoppas du skall trivas! Hittade faktist ett paket som skulle kunna passa dig. O billigt var det osså, som fan! http://www.thomann.de/gruppe-STSE-0.html?iwid=5 kanske inte dom bästa prylarna men för det priset och den nivån du ligger på så kan du knappast kommaundan billigare:D
Linden Postat 27 juli 2006 Postat 27 juli 2006 Norsk kille.... Ok det får gå för den här gången 😄 Välkommen
D Vibe Postat 27 juli 2006 Postat 27 juli 2006 Tjo! Och välkommen! Är det du som skrivit i min gästbok, månne? 😆 /Daniel
Itzhak Postat 29 juli 2006 Postat 29 juli 2006 Jag kan spela lite Piano, och Gitarr. (Är själv lärd. vet inte hur man skriver det på svenska) 😲 självlärd, är du. välkommen hit.
Linus Postat 2 augusti 2006 Postat 2 augusti 2006 tycker mycket om sverige ! 😳 Og eg liker Norge. 🙂 Velkommen!
Kenta K Postat 21 augusti 2006 Trådstartare Postat 21 augusti 2006 Haha! Tackar så mycket för alla sköna kommentarer!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.