Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag är i behov av ett bra par hörlurar! Vad jag har förstått så är AKG att föredra, och många som använder just de. Det är två modeller som jag funderar på, vet inte om det är värt att lägga till 500 kronor på AKG K271STUDIO istället för AKG K240STUDIO, som kostar 1000 kronor.

Kommer jag att känna stor skillnad på dem? någon som har testat båda?

Tack på förhand!

Annons
Postat
hmm.. vad ska du ha dom till?? För pålägg, eller mixning? Jag har ett par AKG 240S och är himla nöjd, för det priset.

Jag tänkte faktiskt lite både och. För om jag kommer på någon fin idé mitt i natten, så tror jag inte att mina familjemedlemar vill ta del av min idé :rolleyes: Sedan tänkte jag mixa med dem och mina surroundhögtalare.

Postat

K 271 är ett självklart val om du nödvändigtvis skall köpa AKG,annars har du ett par ännu bättre lurar från ULTRASONE PROLINE 2500 vilka jag rekommenderar av hela mitt hjärta!

(jag har både och men de Tyska är överlägsna och mkt användbara i mixsituationer)

:rolleyes:

Postat

Okej, tack!

Ja, jag översteg budeten lite, men hur mycket kostar Ultrasone HFI-2200ULE? jag hittade inte dem någonstans?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.