Strukt Postat 24 juli 2006 Dela Postat 24 juli 2006 (redigerat) Hej, Då är jag i princip klar med en låt som är gjord i Reason, det är tänkt att detta blir den sista låten jag gör innan jag tar steget över till Ableton Live. Låten är en rätt glad och cheezy trance låt, men jag hoppas ni gillar den ändå. 😳 LÅTNAMN: End of Reason ARTIST/GRUPP: Strukt GENRE: Trance LÅTLÄNGD: 6:39 KOMPOSITÖR: Strukt PRODUCENT: Strukt EV. MEDVERKANDE: Strukt INSPELNINGSÅR: Juli 2006 FORMAT: 192kbps MP3 STORLEK: 9MB STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Kommentarer uppskattas. Redigerat 25 juli 2006 av Strukt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 24 juli 2006 Dela Postat 24 juli 2006 Hum. Ja, om tanken var att göra en ost som liknar allt annat i denna genre så kan jag bara gratulera och säga att du har gjort det, och du har gjort det helt okey. Värken bra eller dåligt, men allt för vanligt för att jag skall höjja ena ögonbrynet och säga woow. Hoppas du kommer trivas i live, gjorde min övegång för ett år sedan ungefär och jag kan bara säga att jag inte ångrar det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SLC-trax Postat 26 juli 2006 Dela Postat 26 juli 2006 "Det låter väldigt Reason"... 😄 Är också på väg att konvertera mig till Ableton 🙂 Hela låten känns väldigt slött komponerad/arrangerad. (vilket väl ligger i sakens natur om det är din sista seriösa låt i Reason, kanske) Men iaf. Du har talang men du måste jobba mycket mer med låtarna. T.ex. så här: spara ner olika versioner av låten medans du jobbar på den. När du känner att du har massa bra ideer, plocka ut de bästa looparna och remixa din egen låt i t.ex. Live! Försök prodda mer aggressivt, detta är för snällt 🙂 Alltså det finns talang men du måste ha mer attityd. Ge kritikerna pisk i stället för tvärtom.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.