Get_On Postat 23 juli 2006 Postat 23 juli 2006 (redigerat) Hej hej!! Jag hittade det här trevliga forumet 😄 Jo, jag är 15 år gammal, men blir 16 i augusti. jag känner mig väldigt liten, så skräm mig inte för mycket 😮 Fast jag är nog minst lika musikintresserade som er (Hoppas jag) Musik: Mitt huvudinstrument är piano, och det har jag spelat i 3 år. Innan jag började med piano var det gitarr som gällde. Jag har även fått rycka in då och då för att spela bas 😎 Det var för två år sedan som jag fick studiocase med ESI Juli@ ljudkort, det var en riktig hitt på den tiden kan jag lova. Men jag började mer och mer känna begränsningar, så nu i sommras skaffade jag mig Cubase sx3. Jag älskar det programmet kan jag säga!!! Till det kör jag med diverse VST-pluggar, och mitt största kap var nog DFH superior (Hur grymmt som helst) Men jag ångrade mig nu efteråt, att jag inte väntade och köpte DFH C&V istället, eftersom att jag tyckte det var för "hårt" och "metall" i DFHS. Väntar nu på Ivory. Idag har jag förresten ett M-audio audiophile 2496, är väldigt nöjd, MEN jag skulle behöva fler ingångar !! så får väl se om det blir någon uppgradering om ett tag. ja, nu har jag pladdrat på allt för mycket här (lätt hänt ) Ha det fint !!! MVH Hur sätter man ditt en visningsbild?? Redigerat 23 juli 2006 av Get_On
tbruce Postat 23 juli 2006 Postat 23 juli 2006 Finns ett par stycken runt 16 tror jag, nån enstaka ner emot 13-14 och tror tillochmed att det fanns nån som var 11. Det ska börjas i tid. Välkommen! 😮
Pico Postat 23 juli 2006 Postat 23 juli 2006 Välkommen hit! Tror det finns några till här som är i din ålder. För att greja en avatar så går du till kontrollpanelen (uppe till höger) sedan vidare till avatar-settings. Där skall du få möjligheten att ladda upp en bild som är 64x64, alternativt välja någon av de ikoner som finns.
Get_On Postat 23 juli 2006 Trådstartare Postat 23 juli 2006 Finns ett par stycken runt 16 tror jag, nån enstaka ner emot 13-14 och tror tillochmed att det fanns nån som var 11. Det ska börjas i tid. Välkommen! 😎 jaha okej, vad trevligt 😮 Jo, det ska börjas i tid. I min ålder har man så hemskt mycket plugg, så massor av fritiden går åt till att plugga. Men resten av tiden, ja då är det musik som gäller 😄
Get_On Postat 23 juli 2006 Trådstartare Postat 23 juli 2006 Välkommen hit! Tror det finns några till här som är i din ålder. För att greja en avatar så går du till kontrollpanelen (uppe till höger) sedan vidare till avatar-settings. Där skall du få möjligheten att ladda upp en bild som är 64x64, alternativt välja någon av de ikoner som finns. Okej, tack ska du ha!
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 23 juli 2006 Postat 23 juli 2006 "I min ålder" Du var mig en självmedveten femtonåring du 😮 Det blir bättre kan jag säga, sju år framåt. Välkommen ska du hursomhelst vara!
Get_On Postat 23 juli 2006 Trådstartare Postat 23 juli 2006 Du var mig en självmedveten femtonåring du 😮 Jaså? det var ju roligt att höra
Exil Postat 23 juli 2006 Postat 23 juli 2006 Visst är de flesta lite äldre här, men det finns lite yngre folk också. Som du och jag. Jag är visserligen 3 år äldre än dig, (du får själv räkna ut vad det blir, men jag tillhör nog ändå den yngre skalan. Kul med lite klaviaturfolk här på forumet, det behövs. Finns ju rätt många gitarrister och basister vad jag vet. Rätta mig om jag har fel
adama Postat 23 juli 2006 Postat 23 juli 2006 Jag är 17. Räknas jag till "din ålder" då? Ses häromkring. / adama
Get_On Postat 23 juli 2006 Trådstartare Postat 23 juli 2006 Visst är de flesta lite äldre här, men det finns lite yngre folk också. Som du och jag. Jag är visserligen 3 år äldre än dig, (du får själv räkna ut vad det blir, men jag tillhör nog ändå den yngre skalan. Kul med lite klaviaturfolk här på forumet, det behövs. Finns ju rätt många gitarrister och basister vad jag vet. Rätta mig om jag har fel 😆 15 + 3 = 18, sen blir ju jag 16 om en månad 😉 Jag måste väl endå få lite + poäng för min avancerade ekvation?
Get_On Postat 23 juli 2006 Trådstartare Postat 23 juli 2006 Jag är 17. Räknas jag till "din ålder" då? 😉Ses häromkring. / adama jo, det får väl räknas 😆 Trevligt !!
Get_On Postat 23 juli 2006 Trådstartare Postat 23 juli 2006 Kul med lite klaviaturfolk här på forumet, det behövs. Finns ju rätt många gitarrister och basister vad jag vet. Rätta mig om jag har fel 😉 jo, tycker jag med 😉 Du råkar inte vara en liten boogie woogie kille ? 😆
adama Postat 23 juli 2006 Postat 23 juli 2006 Visst är de flesta lite äldre här, men det finns lite yngre folk också. Som du och jag. Jag är visserligen 3 år äldre än dig, (du får själv räkna ut vad det blir, men jag tillhör nog ändå den yngre skalan. Kul med lite klaviaturfolk här på forumet, det behövs. Finns ju rätt många gitarrister och basister vad jag vet. Rätta mig om jag har fel 😆 jag är gitarrist, och tycker att det verkar vara rätt mycket klaviaturfolk här. Allt detta man läser om "allt du behöver för att sätta igång". Alltid måste man ha en midi-klaviatur. Har använt min kanske 10 ggr senaste 2 åren.
X-enon Postat 23 juli 2006 Postat 23 juli 2006 Nej du, du är inte äldst! Jag är femton och fyllde i maj, så... Tyvärr! 😆 http://www.soundclick.com/util/getplayer.m3u?id=4219253&q=hi
Exil Postat 23 juli 2006 Postat 23 juli 2006 Kul med lite klaviaturfolk här på forumet, det behövs. Finns ju rätt många gitarrister och basister vad jag vet. Rätta mig om jag har fel 😉 jo, tycker jag med 😛 Du råkar inte vara en liten boogie woogie kille ? 😆 Visst är det kul att lira Boogie Woogie. Men inget jag direkt är bra på. Min farsa vann dock över Robert Wells i en Boogie Woggie tävling om vem som kunde spela snabbast när de gick på Kungliga Musikhögskolan samtidigt. Nu skulle nog Robert Wells kunna ta revansch rätt lätt. Men ändå 😉 Jag spelar inte så jättemycket piano längre, över iaf aldrig. Skriver mest låtar och använder mitt spel till att skriva låtar.
Hans Postat 23 juli 2006 Postat 23 juli 2006 (redigerat) Japp, det är Hans som är 11 - fast jag fyller 12 😆! Redigerat 23 juli 2006 av Hans
Get_On Postat 23 juli 2006 Trådstartare Postat 23 juli 2006 Kul med lite klaviaturfolk här på forumet, det behövs. Finns ju rätt många gitarrister och basister vad jag vet. Rätta mig om jag har fel 😄 jo, tycker jag med 😄 Du råkar inte vara en liten boogie woogie kille ? Visst är det kul att lira Boogie Woogie. Men inget jag direkt är bra på. Min farsa vann dock över Robert Wells i en Boogie Woggie tävling om vem som kunde spela snabbast när de gick på Kungliga Musikhögskolan samtidigt. Nu skulle nog Robert Wells kunna ta revansch rätt lätt. Men ändå 😛 Jag spelar inte så jättemycket piano längre, över iaf aldrig. Skriver mest låtar och använder mitt spel till att skriva låtar. haha nää?? Lite kul ju 😄 förstår att han är lite stolt i alla fall ;P Wells är grym på boogie och själv försöker jag spela så gott det går 😎
Krokodil Postat 23 juli 2006 Postat 23 juli 2006 Hejsan! Fyller 17 i september, så får väl ödmjukt räkna mig som en i din ålder. Kul med lite fler förmågor
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 24 juli 2006 Postat 24 juli 2006 ja e lika gammal som dig hej å välkomen!
Umemagnus Postat 24 juli 2006 Postat 24 juli 2006 15 + 3 = 18 Ja du, det där var nog en tillräckligt svår uträkning, så endel människor på detta forum får ta sig en funderare 😛😄 Välkommen hit, så mycket! Vill dock varna, pga din unga ålder, att forumet är starkt beroendeframkallande... har gått på lite "avvänjning nu under sommaren, men är på väg att falla dit, igen 😄 Som sagt, välkommen
Thimmie Postat 24 juli 2006 Postat 24 juli 2006 Minst? Inte vet jag. Hur lång är du och vad väger du? 😉 Välkommen!
ThomasJ Postat 24 juli 2006 Postat 24 juli 2006 Kan bara säga välkommen och höjja mitt varningensfinger, det har varit tal om 18års gräns samt tidsbegränsad tillgång till forumet. Detta har socialstyrelsen bolloat sedan forumets begynelse, då det som sagt är mkt beroendeframkallande. </joke>
Micke H Postat 24 juli 2006 Postat 24 juli 2006 Välkommen! När du blir 16, kan du också adda 3 för att få min ålder. 😉
Get_On Postat 24 juli 2006 Trådstartare Postat 24 juli 2006 Minst? Inte vet jag. Hur lång är du och vad väger du? 😉 Välkommen! 1.86 typ 75 kg
Get_On Postat 24 juli 2006 Trådstartare Postat 24 juli 2006 15 + 3 = 18 😉 Välkommen hit, så mycket! Vill dock varna, pga din unga ålder, att forumet är starkt beroendeframkallande... har gått på lite "avvänjning nu under sommaren, men är på väg att falla dit, igen heh, jo jag kan faktiskt tro det. Fast på andra sidan är det inte lika "allvarligt", som det hade varit på ett spelforum. Anser jag 😆 Musik är ju ändå musik 😆
DrHans Postat 24 juli 2006 Postat 24 juli 2006 Hallå hej, jag är dubbla din ålder. Är jag i din ålder ändå? 😉
Dark Of Light Postat 24 juli 2006 Postat 24 juli 2006 Minst? Inte vet jag. Hur lång är du och vad väger du? 😱 Välkommen! 1.86 typ 75 kg 😆 ☺️ Luktar kontaktannons. 😮😑 Öh, hejs och mycket välkommen hit.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.