Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Min första upladdning till detta forum. Kan passa bra att ge er en av mina sista låtar. Använder Fruity Loops, och började använda för ungefär 6mnd sen. .

Ge kommentarer snälla! 😄

• LÅTNAMN: Electronic Reggae
  • ARTIST/GRUPP: Kenneth F
  • GENRE: Vet inte. . . 😆
  • LÅTLÄNGD: 05:09
  • KOMPOSITÖR: Kenneth F
  • PRODUCENT: Kenneth F
  • INSPELNINGSÅR: 2006
  • FORMAT: MP3
  • STORLEK: 6.11 Mb
  • STATUS: Färdig Demo

Kenneth_F___Electronic_Reggae.mp3

Redigerat av Kenta K
Annons
Postat

flummigt. soundet är varmt o gott i början men övergår sedan till 80tal så det skriker. Men visst det är ju inget fel på själva prodden

Postat
flummigt. soundet är varmt o gott i början men övergår sedan till 80tal så det skriker. Men visst det är ju inget fel på själva prodden

hehe. Jag älskar 80 tal. 😛

Postat

Hmm!...Det är väldigt elektroniskt!

Det låter bra förutom några rundgångsliknande toner bla i början som ger mig huvudvärk hehe.

Det jag saknar är nåt levande ljud typ en röst en gitarr eller en hammondorgel nu blir det lite som jag sa...elektroniskt.

Men visst låter det coolt annars, meditativt liksom.

Postat

hmmm. Jag tycker inte at det ska va nån röst i den. För meningen är at den ska låta elektronisk. derav namnet. :rolleyes: Men takkar för all kritik. Positiv som negativ.

• 4 veckor senare...
Postat

Kommer snart ut en ny låt från mig. En trance låt denna gång. Men jag har tagit ut lite röst från en annan låt, får man göra detta? Altså, får jag publicera det här?

Postat

Personligen tycker jag verkligen att du ska ha någon form av sång på detta. Som det är nu tröttnar i alla fall jag ganska snabbt. Gillar den 80-tals aktiiga synthen som kommer in strax efter en minut! Efter det blir det även lite mer drivande. Hela detta parti borde nog komma tidigare i låten.

Postat (redigerat)

Hmmm... Alla mina låtar är sånglösa, och det är så jag har brukat jobba, men om någon känner för att lägga in sång i låten, så hör gärna av er... 😱

Redigerat av Kenta K

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.