Kenta K Postat 23 juli 2006 Postat 23 juli 2006 (redigerat) Min första upladdning till detta forum. Kan passa bra att ge er en av mina sista låtar. Använder Fruity Loops, och började använda för ungefär 6mnd sen. . Ge kommentarer snälla! 😄 LÅTNAMN: Electronic Reggae ARTIST/GRUPP: Kenneth F GENRE: Vet inte. . . 😆 LÅTLÄNGD: 05:09 KOMPOSITÖR: Kenneth F PRODUCENT: Kenneth F INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: MP3 STORLEK: 6.11 Mb STATUS: Färdig Demo Kenneth_F___Electronic_Reggae.mp3 Redigerat 23 juli 2006 av Kenta K
mange_andersson Postat 24 juli 2006 Postat 24 juli 2006 tjena! det är ju bra spelat men det blir för enformigt utan sång tycker jag... sen är inte detta vad jag brukar lyssna på... men men
Kenta K Postat 24 juli 2006 Trådstartare Postat 24 juli 2006 takkar för synpunkten. Vad tycker du om soundet annars?
ThomasJ Postat 24 juli 2006 Postat 24 juli 2006 flummigt. soundet är varmt o gott i början men övergår sedan till 80tal så det skriker. Men visst det är ju inget fel på själva prodden
Kenta K Postat 24 juli 2006 Trådstartare Postat 24 juli 2006 flummigt. soundet är varmt o gott i början men övergår sedan till 80tal så det skriker. Men visst det är ju inget fel på själva prodden hehe. Jag älskar 80 tal. 😛
Hellecaster Postat 24 juli 2006 Postat 24 juli 2006 Hmm!...Det är väldigt elektroniskt! Det låter bra förutom några rundgångsliknande toner bla i början som ger mig huvudvärk hehe. Det jag saknar är nåt levande ljud typ en röst en gitarr eller en hammondorgel nu blir det lite som jag sa...elektroniskt. Men visst låter det coolt annars, meditativt liksom.
Kenta K Postat 24 juli 2006 Trådstartare Postat 24 juli 2006 hmmm. Jag tycker inte at det ska va nån röst i den. För meningen är at den ska låta elektronisk. derav namnet. Men takkar för all kritik. Positiv som negativ.
Kenta K Postat 24 juli 2006 Trådstartare Postat 24 juli 2006 har lekt med FL i 1 halvår nu, så det är kanske inte så dåligt. 😉
Kenta K Postat 21 augusti 2006 Trådstartare Postat 21 augusti 2006 Kommer snart ut en ny låt från mig. En trance låt denna gång. Men jag har tagit ut lite röst från en annan låt, får man göra detta? Altså, får jag publicera det här?
Jejje Postat 21 augusti 2006 Postat 21 augusti 2006 Personligen tycker jag verkligen att du ska ha någon form av sång på detta. Som det är nu tröttnar i alla fall jag ganska snabbt. Gillar den 80-tals aktiiga synthen som kommer in strax efter en minut! Efter det blir det även lite mer drivande. Hela detta parti borde nog komma tidigare i låten.
Kenta K Postat 23 augusti 2006 Trådstartare Postat 23 augusti 2006 (redigerat) Hmmm... Alla mina låtar är sånglösa, och det är så jag har brukat jobba, men om någon känner för att lägga in sång i låten, så hör gärna av er... 😱 Redigerat 23 augusti 2006 av Kenta K
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.