Zyan Postat 25 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 25 juli 2006 Tack för kritiken doktorn och Tokai. Blir nog en temposänkning...men tar en time-out på denna låt. Kommer igen om en vecka, spelar in en annan så länge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
furiousrage Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Ok pop låt men snälla du måste skär bort SSSSS ljudet som dominera hela sången! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 29 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 29 juli 2006 Da esser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokai Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Är detta den nya versionen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 jo dett var fan grymt snyggt so skönt! Mi like! Men, jag vet inte om det är mina kassa högtalare men är inte sången jävligt vass? Alltså det distar lite väl mkt om den lixom! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 29 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 29 juli 2006 Är detta den nya versionen? Det är andra versionen..första var omixad. Alla spår bredvid varandra, inte en nivå justerad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 29 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 29 juli 2006 jo dett var fan grymt snyggt so skönt! Mi like!Men, jag vet inte om det är mina kassa högtalare men är inte sången jävligt vass? Alltså det distar lite väl mkt om den lixom! Joo..sången ska smälta in mer...lite kareoke över den som någon sa. Men har lagt den tillfälligt på hyllan för att få nya öron igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.