Jump to content
Annons

Semester...


Egghuvud

Recommended Posts

Annons

Tis-ons-tors-fre knega,183.gif sen: * kaaaAAAABAA SCHHHH * HOUSTON WE HAVE A TAKE OFF, ®OFFE IS GONNA GÅ IN I EN OMLOPPSBANA RUNT THE EARTH FÖR ABOUT FIVE WEEKS, 282.gifha ha ha ho ho ho he he he, farväl alla trackernördar med glasöögoooonnnn........mua ha ha ha

Link to comment
Dela på andra sajter

Ahh... så gött... sista veckan på jobbet sen e ja arbetslös!! hrm... musiker... hrm... arbetssökande! 😉

ska bli grymt gött bara sitta hemma o prodda o ligga ute i solen o suga åt sej lite inspiration! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma här, bara 5-6 timmar kvar innan även jag bränner mitt skrivbord, ger chefen en rak höger och sen springer ylande ut genom receptionen.

5 veckors semester. Det blir många nya låtar det!

Kanske att man käkar en jordgubbe och dricker en dunk med sprit också och försöker umgås lite med folk omkring en emellanåt... vi får se.

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma här, bara 5-6 timmar kvar innan även jag bränner mitt skrivbord, ger chefen en rak höger och sen springer ylande ut genom receptionen.

5 veckors semester. Det blir många nya låtar det!

Kanske att man käkar en jordgubbe och dricker en dunk med sprit också och försöker umgås lite med folk omkring en emellanåt... vi får se.

😎

hooho du e för skön du! 😉

dunken o spriten låter däremot fint! fixar du spriten så styr ja upp jordgubbarna så möts vi i göteborg... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

är gamla Bettan igång ?

Jamän!

The old Bett har varit på Jazzfestival i Askersund, tyvärr spöregnade det hela tiden så det blev mer öl än bröl om man säger så. Sedan har hon firat midsommar i Gävle. Där var det också mer öl än bröl, men det var inte regnets fel, det var liksom meningen med hela tillställningen. Brorsan ville jag skulle lira dragspel, och då skulle jag behövt Grahn, vårt ärkemuffin, men han satt väl i midnattsolen och jojkande.

När vi precis skulle åka hem från Jazzfestivalen så kom solen fram, å då såg det ut så här:

Bettan_i_Askersund.JPG

Imorgonbitti vill jag att tummar hålls hårt, för då ska hon besiktigas kl 07:00 i sollentuna. Vilken okristlig tid va? Men det ska nog gå bra..666.gif

Chipchip

Link to comment
Dela på andra sajter

aj hålld maj tambs får de old bett..datt shis gojin tru de besiktni'n, Roffe...

..och alla som nämner ordet SEMESTER en gång till får rött kort.. 😆 jag har tre o 'n halv vecka kvar 😏

..men ha det så bra

Link to comment
Dela på andra sajter

aj hålld maj tambs får de old bett..datt shis gojin tru de besiktni'n, Roffe...

..och alla som nämner ordet SEMESTER en gång till får rött kort..  😎  jag har tre o 'n halv vecka kvar  😏

..men ha det så bra

Tack demo!

BETTAN GICK TRHU!!! (igenom!)

Ha ha ha ha, nu är det typ tre dar kvar till det förbjudna S-ordet, MUAHA ha ha ha

Edit: ps, jag kan inte se bilden på gamla Bettan som jag lade in, är det så för alla?

Redigerat av ®offe
Link to comment
Dela på andra sajter

JÄVLAR LIRARE!

JAG HAR INGEN SEMESTER! Har börjat nytt jobb och får minsann inte en minuts semester i förväg trots att jag bönat, lovat att betala tillbaks och till sist blivit en smula agiterad. Inget hjälpte.

Spenderar sommaren i en stor kontorsbyggnad med utsikt över järnvägen! Tjoho... 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

JAG HAR INGEN SEMESTER! Har börjat nytt jobb och får minsann inte en minuts semester i förväg trots att jag bönat, lovat att betala tillbaks och till sist blivit en smula agiterad. Inget hjälpte.

Spenderar sommaren i en stor kontorsbyggnad med utsikt över järnvägen! Tjoho... 😉

jag har nyss HAFT semester,

mummel...

mutter...

mummel...

jag vill ha MER semester... NU 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

JAG HAR INGEN SEMESTER! Har börjat nytt jobb och får minsann inte en minuts semester i förväg trots att jag bönat, lovat att betala tillbaks och till sist blivit en smula agiterad. Inget hjälpte.

Spenderar sommaren i en stor kontorsbyggnad med utsikt över järnvägen! Tjoho... 🙁

jag har nyss HAFT semester,

mummel...

mutter...

mummel...

jag vill ha MER semester... NU 😄

hoho rocky! 😎

fan va gött... efter fredag har jag semester på obestämd tid 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

anglefire tillåter inte djuplänkning  :rolleyes:

Skitjävlasatansvinkeleld!!!! 😄 (tyckte det där med vinkel-eld var sjukt roligt)

Här har man vid flera tillfällen delat med sig av sitt intressanta liv och allt ni sett är en jävla vinkeleldslogga. Det som retar mig mest är att den förmodligen också är intressantare...520.gif

Vad är ASPjobb btw undrar NickeNyfiken?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...
Postat (redigerat)

Bump för nu är det fanimej SEMESTER okej jag måste jobba v 28 igen, men sedan är jag ledig ytterligare tre veckor. Tjoho. Ikväll skall jag fira med en medisterkorv och lite pommac 🙂

Redigerat av Egghuvud
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...