®offe Postat 28 juni 2004 Postat 28 juni 2004 Tis-ons-tors-fre knega, sen: * kaaaAAAABAA SCHHHH * HOUSTON WE HAVE A TAKE OFF, ®OFFE IS GONNA GÅ IN I EN OMLOPPSBANA RUNT THE EARTH FÖR ABOUT FIVE WEEKS, ha ha ha ho ho ho he he he, farväl alla trackernördar med glasöögoooonnnn........mua ha ha ha
Carl_B Postat 29 juni 2004 Postat 29 juni 2004 Ahh... så gött... sista veckan på jobbet sen e ja arbetslös!! hrm... musiker... hrm... arbetssökande! 😉 ska bli grymt gött bara sitta hemma o prodda o ligga ute i solen o suga åt sej lite inspiration! 😄
hammagrella Postat 29 juni 2004 Postat 29 juni 2004 Samma här, bara 5-6 timmar kvar innan även jag bränner mitt skrivbord, ger chefen en rak höger och sen springer ylande ut genom receptionen. 5 veckors semester. Det blir många nya låtar det! Kanske att man käkar en jordgubbe och dricker en dunk med sprit också och försöker umgås lite med folk omkring en emellanåt... vi får se. 😉
Carl_B Postat 29 juni 2004 Postat 29 juni 2004 Samma här, bara 5-6 timmar kvar innan även jag bränner mitt skrivbord, ger chefen en rak höger och sen springer ylande ut genom receptionen.5 veckors semester. Det blir många nya låtar det! Kanske att man käkar en jordgubbe och dricker en dunk med sprit också och försöker umgås lite med folk omkring en emellanåt... vi får se. 😎 hooho du e för skön du! 😉 dunken o spriten låter däremot fint! fixar du spriten så styr ja upp jordgubbarna så möts vi i göteborg... 😄
laslo Postat 29 juni 2004 Postat 29 juni 2004 Sista dagen för mig. Imorrn åker bilen söderut mot Danmark och Roskilde! Sen fyra veckors sömn.
®offe Postat 29 juni 2004 Postat 29 juni 2004 är gamla Bettan igång ? Jamän! The old Bett har varit på Jazzfestival i Askersund, tyvärr spöregnade det hela tiden så det blev mer öl än bröl om man säger så. Sedan har hon firat midsommar i Gävle. Där var det också mer öl än bröl, men det var inte regnets fel, det var liksom meningen med hela tillställningen. Brorsan ville jag skulle lira dragspel, och då skulle jag behövt Grahn, vårt ärkemuffin, men han satt väl i midnattsolen och jojkande. När vi precis skulle åka hem från Jazzfestivalen så kom solen fram, å då såg det ut så här: Imorgonbitti vill jag att tummar hålls hårt, för då ska hon besiktigas kl 07:00 i sollentuna. Vilken okristlig tid va? Men det ska nog gå bra.. Chipchip /®
Lundin Postat 29 juni 2004 Postat 29 juni 2004 aj hålld maj tambs får de old bett..datt shis gojin tru de besiktni'n, Roffe... ..och alla som nämner ordet SEMESTER en gång till får rött kort.. 😆 jag har tre o 'n halv vecka kvar 😏 ..men ha det så bra
®offe Postat 30 juni 2004 Postat 30 juni 2004 (redigerat) aj hålld maj tambs får de old bett..datt shis gojin tru de besiktni'n, Roffe... ..och alla som nämner ordet SEMESTER en gång till får rött kort.. 😎 jag har tre o 'n halv vecka kvar 😏 ..men ha det så bra Tack demo! BETTAN GICK TRHU!!! (igenom!) Ha ha ha ha, nu är det typ tre dar kvar till det förbjudna S-ordet, MUAHA ha ha ha Edit: ps, jag kan inte se bilden på gamla Bettan som jag lade in, är det så för alla? Redigerat 30 juni 2004 av ®offe
Lundin Postat 30 juni 2004 Postat 30 juni 2004 anglefire tillåter inte djuplänkning 😎 direkt översättning: vinkel-eld 😛 😎 😏
Carl_B Postat 30 juni 2004 Postat 30 juni 2004 snart ler jag mäj att stavva 😉 kommer aldrig att hända 😏
Print Postat 30 juni 2004 Postat 30 juni 2004 JÄVLAR LIRARE! JAG HAR INGEN SEMESTER! Har börjat nytt jobb och får minsann inte en minuts semester i förväg trots att jag bönat, lovat att betala tillbaks och till sist blivit en smula agiterad. Inget hjälpte. Spenderar sommaren i en stor kontorsbyggnad med utsikt över järnvägen! Tjoho... 😏
tordA Postat 30 juni 2004 Postat 30 juni 2004 JAG HAR INGEN SEMESTER! Har börjat nytt jobb och får minsann inte en minuts semester i förväg trots att jag bönat, lovat att betala tillbaks och till sist blivit en smula agiterad. Inget hjälpte. Spenderar sommaren i en stor kontorsbyggnad med utsikt över järnvägen! Tjoho... 😉 jag har nyss HAFT semester, mummel... mutter... mummel... jag vill ha MER semester... NU 😏
Carl_B Postat 30 juni 2004 Postat 30 juni 2004 JAG HAR INGEN SEMESTER! Har börjat nytt jobb och får minsann inte en minuts semester i förväg trots att jag bönat, lovat att betala tillbaks och till sist blivit en smula agiterad. Inget hjälpte. Spenderar sommaren i en stor kontorsbyggnad med utsikt över järnvägen! Tjoho... 🙁 jag har nyss HAFT semester, mummel... mutter... mummel... jag vill ha MER semester... NU 😄 hoho rocky! 😎 fan va gött... efter fredag har jag semester på obestämd tid 🙂
®offe Postat 30 juni 2004 Postat 30 juni 2004 anglefire tillåter inte djuplänkning Skitjävlasatansvinkeleld!!!! 😄 (tyckte det där med vinkel-eld var sjukt roligt) Här har man vid flera tillfällen delat med sig av sitt intressanta liv och allt ni sett är en jävla vinkeleldslogga. Det som retar mig mest är att den förmodligen också är intressantare... Vad är ASPjobb btw undrar NickeNyfiken? /®
Carl_B Postat 1 juli 2004 Postat 1 juli 2004 vill du ha ASPjobb så PM'a på mäj 🙂 orka pma... 🙂 berätta mer iaf! 😛
Egghuvud Postat 29 juni 2007 Trådstartare Postat 29 juni 2007 (redigerat) Bump för nu är det fanimej SEMESTER okej jag måste jobba v 28 igen, men sedan är jag ledig ytterligare tre veckor. Tjoho. Ikväll skall jag fira med en medisterkorv och lite pommac 🙂 Redigerat 29 juni 2007 av Egghuvud
musik (oregistrerad) Postat 29 juni 2007 Postat 29 juni 2007 Semester ska jag nog ta ut en vecka i slutet av Juli och en i slutet av Augusti.
david.roennlund Postat 30 juni 2007 Postat 30 juni 2007 semester blir det 14-25 juli , ska till Karlifornien och hälsa på syrran som flyttat dit
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.