Disobedient Postat 27 juni 2004 Postat 27 juni 2004 Vet att det finns VST2RTAS converter, men fungerar det med VSTi också? Isf vilka är kompatibla? Vill köra Reason-ProTools utan att hålla på och tramsa runt med en massa andra program bara för att använda en synth. Visst, det finns rtas synthar, men jag vill kunna köra alla i PT 🙂
trombonisten Postat 27 juni 2004 Postat 27 juni 2004 Reason går med rewire som stöds av ProTools LE från version 6 eller så. I kartongen om man handlar idag finns det "småversioner" av Reason, Live och Samplitude. Tr.
chrisB Postat 27 juni 2004 Postat 27 juni 2004 Som de andra skriver så går det utmärkt, men prova ett i taget, de ordentligt kodade typ Steinbergs egna fungerar utmärkt, men de "hemmagjorda" får man ta med ett nya salt.
Disobedient Postat 27 juni 2004 Trådstartare Postat 27 juni 2004 Tack alla! Det var ju trevliga nyheter! chrisB: Vilka program syftar du på när du säger hemmagjorda? Du kanske menar att de mest respekterade funkar flawless? trombonisten: Jag kör redan Reason å PT via RW.
chrisB Postat 28 juni 2004 Postat 28 juni 2004 med "hemmagjorda" menar jag de som är skrivna lite taskigt . . . på: Dettta forum så diskuteras/samt finns en låååååång lista på olika VSTi som fungerar/-inte. Lite olika Mac/PC också . . .
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.