Linus Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 Kan inte låta bli att skutta in här... 🙂 Måste bara tipsa om Ik heb een boot 🙂
Jejje Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 (redigerat) Men jösses 😮🙂 Med tanke på videon så verkar de ha missuppfattat att låten handlar om en båt??? 🙂 Redigerat 22 juli 2006 av Jejje
Pluffo Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 (redigerat) Bottennapp! Det som är extra läskigt är att denna video inte verkar gjord helt med glimten i ögat. Jag tror faktiskt att de tycker att det är tufft på riktigt att stå och låtsas-DJ:a FL-demomusik på en båt med bikinitjejer dansandes för glatta livet. Redigerat 22 juli 2006 av Pluffo
Jejje Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 Bottennapp! Det som är extra läskigt är att denna video inte verkar gjord helt med glimten i ögat. Jag tror faktiskt att de tycker att det är tufft på riktigt att stå och låtsas-DJ:a FL-demomusik på en båt med bikinitjejer dansandes för glatta livet. Vadå? Vad menar du? Det är väl tufft??? 🙂
mornel Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 Hur många gånger kan man filma samma bakdel på tre minuter?
Pluffo Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 (redigerat) Vadå? Vad menar du? Det är väl tufft??? 😮 Kanske om man är en smörig holländare med krullig frilla och medaljongsmycke 🙂 De flinar ju som godissugna 7-åringar när tjejerna klär av sig 🙂 Redigerat 22 juli 2006 av Pluffo
Jejje Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 Vadå? Vad menar du? Det är väl tufft??? 😮 Kanske om man är en smörig holländare med krullig frilla och medaljongsmycke 🙂 De flinar ju som godissugna 7-åringar när tjejerna klär av sig 🙂 Det skulle fan du också göra om du var på den båten 😮
hackeman Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 Fast viss ironi är det ju... dom ligger i den där lilla gummibåten och drömmer om livet på den stora båten. Betyder inte "Ik heb een boot" egentligen "jag har en båt"?
Thimmie Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 Men jösses 🙂🙂 Med tanke på videon så verkar de ha missuppfattat att låten handlar om en båt??? 😱 Nja... I den svenska versionen är det också en båt med. Jag tycker att låten suger.
djonas Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 (redigerat) BTW varför har vi en gallup i denna tråden? Låten är ju redan tokbra som den är. 😱 Redigerat 22 juli 2006 av djonas
Jejje Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 Men jösses 🙂 🙂 Med tanke på videon så verkar de ha missuppfattat att låten handlar om en båt??? 😱 Nja... I den svenska versionen är det också en båt med. Jag tycker att låten suger. Ja, men inte hela videon väl? Fick för mig att denna versionen verkligen handlar om en båt även textmässigt, (och så ska det väl ändå inte vara? men det klart de får ju göra om den om de vill) men det klart min holländska är ju inte vad den en gång varit 😄
tbruce Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 Jämfört med detta framstår ju Basshunters video som subtil och nyanserad.
Cleff (oregistrerad) Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 Den som gjort musiken borde ju hänga sig... 😉
Cloudsurfer Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 den här va ju king! BWAHHAHA silken bulle hon i grön bikini ´hade 😉
Thimmie Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 Men jösses 😄 😳 Med tanke på videon så verkar de ha missuppfattat att låten handlar om en båt??? 😉 Nja... I den svenska versionen är det också en båt med. Jag tycker att låten suger. Ja, men inte hela videon väl? Fick för mig att denna versionen verkligen handlar om en båt även textmässigt, (och så ska det väl ändå inte vara? men det klart de får ju göra om den om de vill) men det klart min holländska är ju inte vad den en gång varit 😎 Jag kan inte ett ord på holländska så jag vet inte... 😉
hackeman Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 Undrar vad dom gjorde efteråt? Finlandsfärja. 😏 Eller kanske dom lekte ubåt?
Jejje Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 Undrar vad dom gjorde efteråt? Finlandsfärja. 😏 Eller kanske dom lekte ubåt? Nu förstod i alla fall inte jag 😠
hackeman Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 Undrar vad dom gjorde efteråt? Finlandsfärja. 😎 Eller kanske dom lekte ubåt? Nu förstod i alla fall inte jag 😛 Vad är det för skillnad på en jordfräs och en ståfräs?
Bullfrog Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 den här va ju king! BWAHHAHA silken bulle hon i grön bikini ´hade 😛 Kanske finns en båt därunder? 😎
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 😎😛🙂😄🙂 Jag vrider mig av skratt!!! Men det är skrämmande också, Pluffo var ganska träffsäker: "Jag tror faktiskt att de tycker att det är tufft på riktigt att stå och låtsas-DJ:a FL-demomusik på en båt med bikinitjejer dansandes för glatta livet."
Zyan Postat 24 juli 2006 Postat 24 juli 2006 Hur kunde jag missa denna tråd...var inte här en helg och se vad som händer. Han posta en ny tråd om detta... Men är det inte en klokren stöld? Alltså, sno delar av låtar brukar man hitta, men en hel låt? Spännande att se om det blir några rättsliga åtgärder.
tbruce Postat 24 juli 2006 Postat 24 juli 2006 Så de har alltså inte tillstån för översättningen? Förresten kan ja ginte bestämma mej för om jag ska rösta 3 eller 3.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.