Distorted man Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 (redigerat) Hallå alla. Det var ett tag sen jag postade.... Tänkte bryta den dåliga vanan. All kritik välkommen. Detta är ett litet projekt som påbörjade inatt och avslutades i morse. Sitter med lurar och mixar(ni vet grannar och flickvänner och sådant) så mixen suger säkert. Vill bara få lite synpunkter innan jag går vidare. Ska väl försöka slänga in lite röster här och där kanske. LÅTNAMN:While we wait. ARTIST/GRUPP:Distorted Man GENRE:Trance? Prog. house? LÅTLÄNGD:7,19 KOMPOSITÖR:D. Schönbeck PRODUCENT:Den samma INSPELNINGSÅR:2006 FORMAT:mp3:196kb/s STORLEK: 10,5Mb STATUS: Färdig nattövning Lägger upp den i bättre kvalitet. Små ändringar gjorda. Mindre stickande nu.. Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 22 juli 2006 av Distorted man
ThomasJ Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 Okey. Har inte lyssnatklart ännu, men skriver lite ändå: I början löt det rätt rörigt, men det ordnadeuppsig till dett bättre efter ett tag. "Gullig" melodi, men ljudet på leaden gillar jag värkligen inte, vet int evarför men den var inte trevlig. Annars inte mkt att säga förutom att man nästan kan höra att du enbart jobbat med lurar!
Distorted man Postat 22 juli 2006 Trådstartare Postat 22 juli 2006 Ok. Tack för åsikt. Leadljudet e det jag gillar mest;) Jag siktade på gulltrance så då hammnade jag väl rätt:)
Distorted man Postat 22 juli 2006 Trådstartare Postat 22 juli 2006 Länk till mp3 med högre upplösning. Har slängt på lite kompressor och limiter.
furiousrage Postat 29 juli 2006 Postat 29 juli 2006 Ledsen men det låter som du precis har hittat svepfilterfunktionen och vägrar låta bli den. släpp svepen och arbeta fram låten istället och som föregående talare skrev så borde du byta ut leadet till något ballare.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.