Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hallå alla. Det var ett tag sen jag postade.... Tänkte bryta den dåliga vanan.

All kritik välkommen.

Detta är ett litet projekt som påbörjade inatt och avslutades i morse. Sitter med lurar och mixar(ni vet grannar och flickvänner och sådant) så mixen suger säkert. Vill bara få lite synpunkter innan jag går vidare.

Ska väl försöka slänga in lite röster här och där kanske.

LÅTNAMN:While we wait.

ARTIST/GRUPP:Distorted Man

GENRE:Trance? Prog. house?

LÅTLÄNGD:7,19

KOMPOSITÖR:D. Schönbeck

PRODUCENT:Den samma

INSPELNINGSÅR:2006

FORMAT:mp3:196kb/s

STORLEK: 10,5Mb

STATUS: Färdig nattövning

Lägger upp den i bättre kvalitet. Små ändringar gjorda. Mindre stickande nu..

Redigerat av Distorted man
Annons
Postat

Okey. Har inte lyssnatklart ännu, men skriver lite ändå: I början löt det rätt rörigt, men det ordnadeuppsig till dett bättre efter ett tag. "Gullig" melodi, men ljudet på leaden gillar jag värkligen inte, vet int evarför men den var inte trevlig. Annars inte mkt att säga förutom att man nästan kan höra att du enbart jobbat med lurar!

Postat

Ok. Tack för åsikt. Leadljudet e det jag gillar mest;) Jag siktade på gulltrance så då hammnade jag väl rätt:)

Postat

Länk till mp3 med högre upplösning. Har slängt på lite kompressor och limiter.

Postat

Ledsen men det låter som du precis har hittat svepfilterfunktionen och vägrar låta bli den. släpp svepen och arbeta fram låten istället och som föregående talare skrev så borde du byta ut leadet till något ballare.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.