spaceman Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 (redigerat) Inte för att jag har varit i Indien men det lockar. Här kommer en låt som sammanfattar det hela med Indien som jag kan uppleva det. Den är influerad av det europeiska synsättet. Kom gärna med kommentarer och kritik. LÅTNAMN: My day in India ARTIST: Spaceman GENRE: Ethno space LÅTLÄNGD: 3:20 KOMPOSITÖR: Spaceman PRODUCENT: Spaceman INSPELNINGSÅR: Juli 06 FORMAT: mp3 256 kb/s STORLEK: 6,10 MB STATUS: Så gott som färdig Here we go to India: Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 21 juli 2006 av spaceman
Thimmie Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 Jag hade ingen aning om vad "Ethno space" var, men nu vet jag. 😮 Ja, vad säger man om det här? Det låter som Ethno space? 😮 Eh... Kul låt! 😆
spaceman Postat 21 juli 2006 Trådstartare Postat 21 juli 2006 Jag hade ingen aning om vad "Ethno space" var, men nu vet jag. 😛 Ja, vad säger man om det här? Det låter som Ethno space? 😱 Eh... Kul låt! 🙁 Ethno space is the shit... 😛
Hellpig Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 Gillade inte alla partier men låten som helhet är bra som f-n! 4/5 får du av mig! Skönt gung på något sätt, lite suggestiv och främre asien-känsla.
spaceman Postat 21 juli 2006 Trådstartare Postat 21 juli 2006 Gillade inte alla partier men låten som helhet är bra som f-n! 4/5 får du av mig! Skönt gung på något sätt, lite suggestiv och främre asien-känsla. Det är det som är grejen med asien. Man är osäker på vad det egentligen handlar om. Kul att du gillade den iallafall.
Tokai Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 Lyssnar, skriver... Gillar med en gång Avancerade prylar på gång Men var är sången? Ok instrumental Lite lustiga barnmusik ramsor i det hela Ja det är verkligen en europeisk syn på Indien. Inte många glidtoner här Jag fattar inte riktigt poängen med det hela... Vill du skildra två olika kulturer i ett och samma stycke musik? (låter som en professor i musikteori)
spaceman Postat 22 juli 2006 Trådstartare Postat 22 juli 2006 (redigerat) Men var är sången? Vill du skildra två olika kulturer i ett och samma stycke musik? (låter som en professor i musikteori) Sången ja, för det första kan jag ingen Hindu 🙂 , nej är för yxig på sång. Skulle behöva gå kurser och lära mig. Till professorn i musikteroi så är det inte första gången jag gör en ethno space låt. Jag gjorde en i juni förra året som heter Your browser does not support the HTML5 audio tag 😱 Redigerat 22 juli 2006 av spaceman
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.