Miklo Bonka Postat 21 juli 2006 Dela Postat 21 juli 2006 Någon som kan tipsa mig om ett bra och lätthanterligt program för live spelningar (elektronisk dansmusik). Är van vid SX plattformen. Är det endast Ableton Live som gäller...? Tacksam för tips! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SLC-trax Postat 21 juli 2006 Dela Postat 21 juli 2006 (Jag känner inte till allt som finns) men jag tycker att Live funkar bra till detta, och jag har sett många som kör det i live-sets osv. Prova dig fram och se vad som passar dig 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 21 juli 2006 Dela Postat 21 juli 2006 I och med tredje versionen ska även Reason vara tillämpligt för livebruk. Kanske kan vara nåt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 21 juli 2006 Dela Postat 21 juli 2006 ...iTunes? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.