jockoma Postat 20 juli 2006 Postat 20 juli 2006 Hej, Söker samarbete med DJ som vet vad som "gäller" på dansgolvet bl.a. till följande projekt: Isabel Beats i stil med TIGA, Paul Oakenfield, och vad de nu heter allihop... 🙂 MVH Jocke
Antevante Postat 20 juli 2006 Postat 20 juli 2006 Hej.. Vill du ha remixar eller är det bara beats du hade tänkt dig?
jockoma Postat 20 juli 2006 Trådstartare Postat 20 juli 2006 (redigerat) Hej.. Vill du ha remixar eller är det bara beats du hade tänkt dig? Hade snarare tänkt mig någon slags cowrites. Vi är ett team på 3pers inklusive Isabel... men vill man remixa är det bara att hojta till för vokaler! MVH Jocke Redigerat 20 juli 2006 av jockoma
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 Hej.. Vill du ha remixar eller är det bara beats du hade tänkt dig? Hade snarare tänkt mig någon slags cowrites. Vi är ett team på 3pers inklusive Isabel... men vill man remixa är det bara att hojta till för vokaler! MVH Jocke Hojt hojt hojt! Jag gör mer än mycket gärna en remix! Hojta tillbaka!
racso Postat 25 juli 2006 Postat 25 juli 2006 tjänare jag är sugen på att hjälpa till har du någon mail man kan prata på
Zoon Postat 23 september 2007 Postat 23 september 2007 Hej, Söker samarbete med DJ som vet vad som "gäller" på dansgolvet bl.a. till följande projekt: Isabel Beats i stil med TIGA, Paul Oakenfield, och vad de nu heter allihop... MVH Jocke Hej jocke... Jag vill gärna få tag i denna låt om det är möjligt.. Riktigt bra 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.