Desecrated Postat 19 juli 2006 Postat 19 juli 2006 Hej Till hösten/vintern skall jag producera en horrorcore lp åt en kanadensare och nu tänkte jag lite så här i förtid höra mig för om det finns någon som vet vart man får tag i en fiolspelare/violist i norrbotten som kan tänka sig att ge sig i kast med ett sådant projekt. (horrorcore är en blandning av metal, rap och skräckfilmsmusik, just den här skivan kommer att vara mer raporienterad men ni kan lyssna på lite horrorcore på denna sida http://www.preacherx.com )
henning Postat 20 juli 2006 Postat 20 juli 2006 Har själv lite dålig koll på fiolspelare norrut, men prova att fråga Umemagnus. Nu är ju han visserligen från västerbotten och inte norrbotten, men han kanske kan ha koll på det ändå...?!? /H.
Desecrated Postat 20 juli 2006 Trådstartare Postat 20 juli 2006 (redigerat) ja det är ju tillräckligt nära. Redigerat 20 juli 2006 av Desecrated
henning Postat 20 juli 2006 Postat 20 juli 2006 Läste igenom mitt inlägg och ser att det går att missuppfattas, han spelar ju inte fiol utan nyckelharpa. Menade att han borde iaf ha koll på folk uppåt de trakterna som är fenor på att spela gnidlimpa! /H.
Desecrated Postat 22 juli 2006 Trådstartare Postat 22 juli 2006 Om det är något som bor längre söderut och känner sig intresserad så tveka inte att höra av er. varför jag ville ha en i norrbotten var för att det i regel är lättare att jobba med någon som man träffar, men Eftersom internet idag har blivit så pass användbart så är jag glad för all hjälp som jag kan få.
Umemagnus Postat 25 juli 2006 Postat 25 juli 2006 om du vill testa så kan jag få nyckelharpan att låta riktigt läskig... PM:a mig om du är intresserad, så ser vi vad som händer..
Desecrated Postat 26 juli 2006 Trådstartare Postat 26 juli 2006 (redigerat) Jag har skickat ett pm till dig. 🙂 Redigerat 26 juli 2006 av Desecrated
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.