Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej

Till hösten/vintern skall jag producera en horrorcore lp åt en kanadensare och nu tänkte jag lite så här i förtid höra mig för om det finns någon som vet vart man får tag i en fiolspelare/violist i norrbotten som kan tänka sig att ge sig i kast med ett sådant projekt.

(horrorcore är en blandning av metal, rap och skräckfilmsmusik, just den här skivan kommer att vara mer raporienterad men ni kan lyssna på lite horrorcore på denna sida

http://www.preacherx.com )

Annons
Postat

Har själv lite dålig koll på fiolspelare norrut, men prova att fråga Umemagnus. Nu är ju han visserligen från västerbotten och inte norrbotten, men han kanske kan ha koll på det ändå...?!?

/H.

Postat

Läste igenom mitt inlägg och ser att det går att missuppfattas, han spelar ju inte fiol utan nyckelharpa. Menade att han borde iaf ha koll på folk uppåt de trakterna som är fenor på att spela gnidlimpa!

/H.

Postat

Om det är något som bor längre söderut och känner sig intresserad så tveka inte att höra av er. varför jag ville ha en i norrbotten var för att det i regel är lättare att jobba med någon som man träffar, men Eftersom internet idag har blivit så pass användbart så är jag glad för all hjälp som jag kan få.

Postat

om du vill testa så kan jag få nyckelharpan att låta riktigt läskig... PM:a mig om du är intresserad, så ser vi vad som händer..

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.