Carl_B Postat 26 juni 2004 Postat 26 juni 2004 Jag råkade precis förstöra mina Koss the Plug 😉 Så nu behöver jag ett par nya öronsnäckor ganska omgående och tänkte ifall någon här vet några som är schyssta, tänkte prova ett par andra kanske. Mina krav är ungefär: Pris under 500 kr Sitter behagligt Snygga Isolerar bra, både in och ut Låter bra Gärna ganska tung bas och fina diskanter Några tips någon? mvh Calle
Lars Norén Postat 26 juni 2004 Postat 26 juni 2004 Hur gick dom sönder hur länge har du haft som. HAr du kvitto och var har du köpt dom.
Carl_B Postat 26 juni 2004 Trådstartare Postat 26 juni 2004 Hur gick dom sönder hur länge har du haft som.HAr du kvitto och var har du köpt dom. Hehe de e lite pinsamt... Ja satt o tittade på film på datorn... så skulle ja hämta en grej och tog av mej hörlurarna och släppte dem så att de hängde ner från bordet... sen när ja reste mej fastnade ena snäckan mellan tårna och slets sönder när jag skulle gå... 😉 Jag köpte dem i borås för ungefär ett år sedan och har inget kvitto.. .tror knappast de skulle byta ut dem ändå 😉 aja får la köpa ett par till i gbg efter jobbet nån dag... men jag är lite nyfiken på andra alternativ... så ere nån som kan rekomendera ett par schyssta öronsnäckor?
unbornichen Postat 26 juni 2004 Postat 26 juni 2004 Hittar ingen länk just nu men sonys pluggar som heter nåt med Bass går på nån 2-300:- och funkar bra för mig.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.