Vallhagen Postat 19 juli 2006 Postat 19 juli 2006 (redigerat) Tjena Vill ni fantisera lite? Jag pular med en dödsdiscodänga, behöver refrängtext. Tänk: Galgbacke Dans Smådjävlar å en sån där molnbeslöjad måne *** Alla uppslag välkomnas! Grötrimma på! edit: jo helst på svenska 😳 Redigerat 19 juli 2006 av Vallhagen
brojd Postat 19 juli 2006 Postat 19 juli 2006 På galgbacken där dansar smådjävlarna under molnbeslöjad måne?
pirateKING Postat 19 juli 2006 Postat 19 juli 2006 Så dansa dansa dansa tills du dör Rocka järnet och sjung ut i kör Så dansa dansa dansa natten lång Djävulen skriker och stämmer ut i sång Okey det där vart jättedåligt 😳 men aja.
Vallhagen Postat 19 juli 2006 Trådstartare Postat 19 juli 2006 På galgbacken där dansar smådjävlarna under molnbeslöjad måne? Men för fan Brojd, bättre kan du 😉 Blanda in nån italiensk riddare kanske?? Hey Pirateking! Kanske en portion gröt där, men ordet "dör" sitter ju som en smäck!
Dark Of Light Postat 19 juli 2006 Postat 19 juli 2006 Se bakom galjbacken i en lustiger dans, smådjävlar sjunger för full hals under dunkel himmel månen tittar fram, Ja, hin onde väntar dig till sin famn... Ja, djävlar. 😳
Vallhagen Postat 19 juli 2006 Trådstartare Postat 19 juli 2006 Se bakom galjbacken i en lustiger dans,smådjävlar sjunger för full hals under dunkel himmel månen tittar fram, Ja, hin onde väntar dig till sin famn... Ja, djävlar. 😳 Jag lovar att behålla "ja jävlar" i alla fall... ok? Hin håles famn. Fint! hehe
Dark Of Light Postat 19 juli 2006 Postat 19 juli 2006 Se bakom galjbacken i en lustiger dans,smådjävlar sjunger för full hals under dunkel himmel månen tittar fram, Ja, hin onde väntar dig till sin famn... Ja, djävlar. 😄 Jag lovar att behålla "ja jävlar" i alla fall... ok? Hin håles famn. Fint! hehe 😎 Ja, djävlar...
Vallhagen Postat 23 juli 2006 Trådstartare Postat 23 juli 2006 Muahaha... vet inte om det blev så j-a bra det här , men jag kastar upp en grovmix på demosidan i morrn eller nåt... måste vila öron o kropp nu... tjing Bengan
Vallhagen Postat 24 juli 2006 Trådstartare Postat 24 juli 2006 🙂 Ja, djävlar... Här ska du se: https://www.studio.se/index.php?showtopic=28340 Du får credit för medhjälp till textförfattande 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.