naked Postat 19 juli 2006 Dela Postat 19 juli 2006 Hallå gott folk! Hoppas ni mår bra i sommarvärmen. Det gör jag, eftersom semestern börjar på fredag. *Äntligen* 😎 Well, här är jag. Mitt namn är Love, och jag har just börjat försöka mej på att producera lite musik. Det gör jag i Reason (2.5), och jag har för några dagar sedan inhandlat mej en midicontroller. (M-audio Oxygen). Kan inte spela piano för 5 öre, men lite musik-känsla har alltid funnits hos mej, så om inte tålamodet tryter borde mina nya prylar komma till användning. 😉 När det kommer till själva musiken är jag öppensinnad. Lyssnar på det mesta även om musiken som ligger mej varmast kring hjärtat är trance. Och då helst psytrance (psykedelisk trance för den som inte visste). Detta känns som ljusår bort att producera för min del, men man måste ju börja någonstans - så lite "boten-anna-inspirerat" lär det ju bli till en början, då det verkar betydligt enklare. *asg* Keep up the good work! /Love. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 juli 2006 Dela Postat 19 juli 2006 Välkommen hit Love! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 19 juli 2006 Dela Postat 19 juli 2006 Välkommen hit! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 19 juli 2006 Dela Postat 19 juli 2006 Tjena! Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cosmic_frog (oregistrerad) Postat 19 juli 2006 Dela Postat 19 juli 2006 Tjoho! Välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juli 2006 Dela Postat 19 juli 2006 Hallå hallå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 juli 2006 Dela Postat 19 juli 2006 Men tjena yo! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Michael Postat 19 juli 2006 Dela Postat 19 juli 2006 SPYTRAMS, YO! (det ska nog bli mitt nya artistnamn...spytrams) Om du vill ha lite länk-, forum- eller mailinglistetips för, av och med andra som sysslar med psy så kan du alltid höra av dej.. välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juli 2006 Dela Postat 19 juli 2006 Hejz und willkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 19 juli 2006 Dela Postat 19 juli 2006 Vinkar glatt med ett skälmskt uttryck i plytet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 19 juli 2006 Dela Postat 19 juli 2006 Mors Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 juli 2006 Dela Postat 19 juli 2006 Herzlich willkomen! 😎😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 19 juli 2006 Dela Postat 19 juli 2006 Haj.... Eeueummmm... Love..?? Tjej eller Kille... Och ja frågan är berättigad... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 19 juli 2006 Dela Postat 19 juli 2006 Psychedelic FTW! Härligt att se! Mer trance åt folket! Välkommen hit btw! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 Jomen tjenare! Välkommen hit din lilla psytomte! Tjipp Tjopp Over and out Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 Jamen hallå! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cosmic_frog (oregistrerad) Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 Psychedelic trance? Då har vi nått i gemensamt. Men annars, välkommen hit o tjoho! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
P-O Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.