Jump to content
Annons

IKEA


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

Äh, jag skojar ju. Förlåt om jag förvirrar dig. Jag vet ingenting om samhällsinformation.

King att du arbetar med reklamutdelning. Raggningstips:

"Jag jobbar med reklam" funkar. "Jag delar ut reklam" funkar sämre. Kör hårt, lev länge. Gasa sladda tuta!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
musik (oregistrerad)

Så det är ingen som har en skylt på dörren

"All reklam, dvs. produktinformation, som du någonsin orkar bära, tack!"

😉

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Det sköna med IKEA är att man kan köpa grymma grejer "billigare" och att de är snygga grejer också.

Men det stora PLUSET är att man kan dra dit å spana in heta brudar! 😉

Och tusentals jobbiga ungar...

Link to comment
Dela på andra sajter

Så det är ingen som har en skylt på dörren

"All reklam, dvs. produktinformation, som du någonsin orkar bära, tack!"

😉

:musik

Jag hade den här ett tag:

"Ingen reklam, förutom när ICA har rabatt på kaffe och lingonsylt, tack."

En del reklamutdelare rev ut "rätt sidor" och klämde ner i inkastet. Lite fånkul sådär.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så det är ingen som har en skylt på dörren

"All reklam, dvs. produktinformation, som du någonsin orkar bära, tack!"

😳

:musik

Jag hade den här ett tag:

"Ingen reklam, förutom när ICA har rabatt på kaffe och lingonsylt, tack."

En del reklamutdelare rev ut "rätt sidor" och klämde ner i inkastet. Lite fånkul sådär.

Haha.

Pratade med några brevbärarvänner om folk som har "men gärna reklam för bilar" på dörren. Det får dem tydligen att se rött - bara tanken på att sortera någon annans reklam - så de brukade straffa fanskapen med att ge dem extra mycket reklam.

Grattis till att du har en brevbärare med humor.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

...och jag som har en skylt

"All reklam du nånsin orkar bära, tack!"

Tog väck det med produktinfo, det blev för långt...

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med Mornel, hellre möbler och prylar än motorsågar. Vad är det för gayigt med det? Om det är något som är sjuuukt gay så är det vuxna män som svettas tillsammans i ett garage med massor av verktyg.

Bara för saken skull så brukar jag inte svettas med mina verktyg tillsammans med andra män. Jag vill helst stå ifred med mina powertools och känna kraften 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Men det stora PLUSET är att man kan dra dit å spana in heta brudar! 😉

Fast jag trodde mest att det var par som hängde på Ikea. ingen singlemarknad sådär.

med risk för att bli kölhalad av eventuella feminister nu så tror jag att kvinnors "nesting instikter" väcks av att vara ihop med en man. Då börjar de gensat sy gardiner och bygga om vardagsrummet och .... nä jag bara skojar.

Men ärligt talat finns det verkligen en singelmarknad på Ikea? Och i så fall är det inte lite desperat att ragga där? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Men det stora PLUSET är att man kan dra dit å spana in heta brudar! 😉

Fast jag trodde mest att det var par som hängde på Ikea. ingen singlemarknad sådär.

med risk för att bli kölhalad av eventuella feminister nu så tror jag att kvinnors "nesting instikter" väcks av att vara ihop med en man. Då börjar de gensat sy gardiner och bygga om vardagsrummet och .... nä jag bara skojar.

Men ärligt talat finns det verkligen en singelmarknad på Ikea? Och i så fall är det inte lite desperat att ragga där? 😳

Pazo är lite tänd på bokhyllan Billy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men det stora PLUSET är att man kan dra dit å spana in heta brudar! 😎

Fast jag trodde mest att det var par som hängde på Ikea. ingen singlemarknad sådär.

med risk för att bli kölhalad av eventuella feminister nu så tror jag att kvinnors "nesting instikter" väcks av att vara ihop med en man. Då börjar de gensat sy gardiner och bygga om vardagsrummet och .... nä jag bara skojar.

Men ärligt talat finns det verkligen en singelmarknad på Ikea? Och i så fall är det inte lite desperat att ragga där? 🙂

Pazo är lite tänd på bokhyllan Billy.

😏😠😠🙂

Det är nog mkt möjligt de är så att de inte är en singelmarknad.. Men inget hindrar ju en från att kolla... det är det jag menar 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...