wector Postat 18 juli 2006 Postat 18 juli 2006 * LÅTNAMN: Yozora * ARTIST/GRUPP: Sublevel * GENRE: Trance * LÅTLÄNGD: 5:09 * KOMPOSITÖR: Jag * PRODUCENT: Jag * EV. MEDVERKANDE: Ingen * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: MP3 * STORLEK: 7.1mb * STATUS: Den är väll klar, eller nått! * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Försökte skapa energi i låten. Har jag gjort det? 😱
ThomasJ Postat 18 juli 2006 Postat 18 juli 2006 (redigerat) Jo..det låter. Det låter distat och oskarpt, tror du ska trixa lite med eq. Iofs kanske tanken är att det skall låta på detta viset, men jag skulle nog försöka få ett klarare och renare ljud i diskanten <edit> rättade stavfel</edit> Redigerat 18 juli 2006 av Lådan
Cloudsurfer Postat 19 juli 2006 Postat 19 juli 2006 Helt okej intro, gillar basslinen, 3 notad med sänkt förstaton? fin kick och hat, passar fint ihop. Svepet är bra. Bra med breaks lite då och då! Fast jag får en känsla av att den är lite för ofet för att ha en synth som går offbeat. Ajj, vid det stora breaket så finns det ingen boom eller nåt som verkligen avslutar det hela, bara en effekt :S lite tråkigt för annars hade det vart bra! Fin buildup, men det exploderar på fel sätt imo, det skulle ha bara smällt till, en crash och nå lite 'sugande' fx eller nåt. Energi vet jag inte om du har skapat, energi för mig att en tuggande fullt rullande bassline, smattrande hoovers och massa percs. Men jag är absolut inte rätt man att bedömma vad 'energi' är i vanlig trance men jag hoppas på att höra mer!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.