ThomasJ Postat 18 juli 2006 Postat 18 juli 2006 Litet utdrag ur mitt nattliga msnande: Thomas[Galet kär] säger:nej.. allt som behövs är ett midiklaviatur o en jävla massa sköna vst pluggar Thomas[Galet kär] säger: vad kör du med för pluggar i fl ? ZOIJS *Member of Antizimex* säger: nada ZOIJS *Member of Antizimex* säger: vi har haft VST en gång tror jag ZOIJS *Member of Antizimex* säger: de behövs inget till hardstyöe ZOIJS *Member of Antizimex* säger: hardstyle* Thomas[Galet kär] säger: äsh.. man behöver alltid vst ZOIJS *Member of Antizimex* säger: de som tar riktigt med tid är beatet ZOIJS *Member of Antizimex* säger: nee den suger till hs ZOIJS *Member of Antizimex* säger: blir ju bara hardtrance över allt tillslut Thomas[Galet kär] säger: inte då.. om du gör leads o mel med fls egna synthar som även dom är vst eller dirctx, så kan du lika gärna köra några feta andra pluggar ZOIJS *Member of Antizimex* säger: lr så skiter man i pluggarna o gör allt sj ZOIJS *Member of Antizimex* säger: nee måste slagga asså ZOIJS *Member of Antizimex* säger: vi får snackas mer imorrn ZOIJS *Member of Antizimex* säger: natti Thomas[Galet kär] säger: natti natti! mendu.. pluggarna är ju det du gör ljuden med.. *höhö* ZOIJS *Member of Antizimex* säger: man kan ju bygga upp dom sj
ThomasJ Postat 18 juli 2006 Trådstartare Postat 18 juli 2006 eller hadde han rätt i det han sade? Fan är lite grötig i skallen just nu.. pga kaffebrist:S
Cloudsurfer Postat 18 juli 2006 Postat 18 juli 2006 (redigerat) *Member of Antizimex* Jag tror mig veta vem du har snackat med xD Edit: nae det vet jag inte alls, men har en polare som är med i antizimex Redigerat 18 juli 2006 av Cloudsurfer
ThomasJ Postat 18 juli 2006 Trådstartare Postat 18 juli 2006 *Member of Antizimex* Jag tror mig veta vem du har snackat med xD Edit: nae det vet jag inte alls, men har en polare som är med i antizimex Han visste minsan vem du var iaf:P jag börjar ana en konspiration 😄
musik (oregistrerad) Postat 18 juli 2006 Postat 18 juli 2006 Ska man förborra om man använder pluggar? 😎
killen_med_skorna Postat 19 juli 2006 Postat 19 juli 2006 Jupp det ska du!! annars spricker ju träet vettja! 😲
ThomasJ Postat 19 juli 2006 Trådstartare Postat 19 juli 2006 Ska man förborra om man använder pluggar? är så trött nu att jag läste: Skall man värkligen vaar barfota när man pluggar?!:S kanske dax att sussa nu, va vet jag:P
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.