Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Första låten på länge som verkligen låter eget.. trots alla gemensamma nämnare med dagens dansmusik. Gaydisco deluxe?...French all-leather stylie!! 🙂

Det är ingen som påpekat att det låter vasst om övre mid'en än så jag får väl göra det.. det känns som om låten skulle tjäna på att bli aningen mjukare frekvensmässigt.. hade det inte varit för det hade jag lätt kunnat låta det här gå på loop i flera timmar... skön clash som känns trovärdigt..

Tycker inte det påminner om vare sig BWO eller AoL, men hade Alcazar levt vidare, bytt ut alla medlemmar och kört skiten genom en stor distbox hade det kanske låtit som det här.. men annars vet jag inte...

Nu kanske det är jag som ska ha en käpp i örat för jag inte hänger med i utveckligen, men Fasansfullt fula frekvenspucklar förstör fina flimmerhår..

..inte lätt att vara rolig på beställning 😆

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.