spaceman Postat 17 juli 2006 Postat 17 juli 2006 (redigerat) Freud sa en gång bla bla bla. Jag vaknade och tänkte aha aha aha. Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 18 juli 2006 av spaceman
tbruce Postat 17 juli 2006 Postat 17 juli 2006 Blev lite besviken på att den där fina textraden inte fanns med 😉 men det var ju faktiskt rätt fint ändå, om än en aning intetsägande kanske.
spaceman Postat 18 juli 2006 Trådstartare Postat 18 juli 2006 Uppgraderade till Reason 3 igår från 2.5 och kunde inte låta bli att hålla fingrarna borta. Jag brukar inte använda Reason speciellt mycket men roligt är det ibland. Låten är helt gjord med Reason 3 med andra ord...
ThomasJ Postat 18 juli 2006 Postat 18 juli 2006 Riktigt mysigt o höra såhär på morgonen nu när man setat uppe ett helt dygn o lekt med sina egna spår. Men kära rymdeman ifrån fjäran galaxer, varför missade du all info om din demo? Jag menar duvet ju hur en demo skall postas. * Så nu har jag fått leka bror dukttig, nu är jag färdig*
spaceman Postat 18 juli 2006 Trådstartare Postat 18 juli 2006 Men kära rymdeman ifrån fjäran galaxer, varför missade du all info om din demo? Jag menar duvet ju hur en demo skall postas. * Så nu har jag fått leka bror dukttig, nu är jag färdig* Upps 😕 För ordningens skull så kommer här infot 😠 : LÅTNAMN: Psychoanalyse (funderat på att döpa om den till At the boarder line) ARTIST: Spaceman GENRE: Filmiskt LÅTLÄNGD: 4:39 KOMPOSITÖR: Spaceman PRODUCENT: Spaceman INSPELNINGSÅR: 17 juli 2006 FORMAT: mp3/256 kbit STORLEK: 10,5 mb STATUS: Arbetsmaterial
mjaco0 (oregistrerad) Postat 18 juli 2006 Postat 18 juli 2006 (redigerat) Jag ser att du kallar musiken filmiskt, det passar ju bra. Jag brukar själv kalla min musik för hissmusik, men de verkar vara närbesläktade, jangrarna (hur stavar man detta då? och finns ordet verkligen i plural?) alltså. Låten hade nog mått bra av att kortas av, lite mer som händer, något stick och en slinga att haka upp sig på. Tack för mig och lycka till! ps. för övrigt anser jag att freud var ute på mycket hal is. ds. Redigerat 18 juli 2006 av mjaco0
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.