Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Freud sa en gång bla bla bla. Jag vaknade och tänkte aha aha aha.

Redigerat av spaceman
Annons
Postat

Blev lite besviken på att den där fina textraden inte fanns med 😉 men det var ju faktiskt rätt fint ändå, om än en aning intetsägande kanske.

Postat

Uppgraderade till Reason 3 igår från 2.5 och kunde inte

låta bli att hålla fingrarna borta. Jag brukar inte använda Reason speciellt

mycket men roligt är det ibland. Låten är helt gjord med

Reason 3 med andra ord...

Postat

Riktigt mysigt o höra såhär på morgonen nu när man setat uppe ett helt dygn o lekt med sina egna spår.

Men kära rymdeman ifrån fjäran galaxer, varför missade du all info om din demo? Jag menar duvet ju hur en demo skall postas. * Så nu har jag fått leka bror dukttig, nu är jag färdig*

Postat
Men kära rymdeman ifrån fjäran galaxer, varför missade du all info om din demo? Jag menar duvet ju hur en demo skall postas. * Så nu har jag fått leka bror dukttig, nu är jag färdig*

Upps 😕

För ordningens skull så kommer här infot 😠 :

LÅTNAMN: Psychoanalyse (funderat på att döpa om den till At the boarder line)

ARTIST: Spaceman

GENRE: Filmiskt

LÅTLÄNGD: 4:39

KOMPOSITÖR: Spaceman

PRODUCENT: Spaceman

INSPELNINGSÅR: 17 juli 2006

FORMAT: mp3/256 kbit

STORLEK: 10,5 mb

STATUS: Arbetsmaterial

mjaco0 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Jag ser att du kallar musiken filmiskt, det passar ju bra. Jag brukar själv kalla min musik för hissmusik, men de verkar vara närbesläktade, jangrarna (hur stavar man detta då? och finns ordet verkligen i plural?) alltså.

Låten hade nog mått bra av att kortas av, lite mer som händer, något stick och en slinga att haka upp sig på.

Tack för mig och lycka till!

ps. för övrigt anser jag att freud var ute på mycket hal is. ds.

Redigerat av mjaco0

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.